دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از شناسایی ۲۰۲ ورزشکاردر اولین مرحله طرح استعدادیابی رشته های ورزشی ،برای ورود به ورزش حرفه ای آموزش خبرداد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان : ۲۰۲ ورزشکار شناسایی شده در نخستین مرحله طرح استعدادیابی رشته‌های ورزشی برای ورود به ورزش حرفه‌ای آموزش می‌بینند.

البرز گلستان/ دکتر بهمن طیبی اظهار داشت: طرح استعدادیابی در مدارس استان گلستان برنامه جدی و پایه‌ای ورزش استان برای تربیت ورزشکاران جدید و توانمند در رشته‌های گوناگون است که اجرای آن از مدت‌ها قبل آغاز شد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شناسایی شده به مربیان کارآزموده سپرده می‌شوند تا براساس قابلیت و توانایی در مسیر حضور حرفه ای در رشته‌های ورزشی قرار گیرند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اجرای طرح استعدادیابی به علت لزوم شناسایی چهره‌های جدید متوقف نمی‌شود و امیدواریم در اجرای بلند مدت این طرح، شاهد تربیت نسلی جدید و افتخارآفرین در رشته‌های گوناگون ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: بی‌تردید تعامل و ارتباط بیشتر اداره کل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش گلستان، شناسایی نوجوانان و جوانان ورزشکار را تسهیل کرده و آینده درخشانی را برای ورزش استان رقم خواهد زد.

طیبی گفت: استان گلستان در برخی رشته‌ها مانند والیبال دارای استعداد ویژه و منحصر به فرد است که تمرکز برای تقویت هر چه بیشتر این ورزش در مدارس منجر به گسترش ابعاد حرفه‌ای این رشته در استان خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه