مهندس قوانلورئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از کشف بیش از ۷۰۰۰ تن گندم وارداتی در استان خبر داد

البرز گلستان/رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان  از کشف بیش از ۷۰۰۰ تن گندم وارداتی در استان خبر داد و گفت : با رایزنی هایی که صورت گرفت و با توجه به این که واردات گندم در فصل خرید تضمینی گندم در استان گلستان برای استان فسادآور است ، دادستان محترم مرکز استان دستور پلمپ محموله های وارداتی گندم را صادر نموده اند ، و انبار گندم های وارداتی تا پایان فصل خرید گندم پلمپ خواهند بود .

حسینقلی قوانلو افزود : پس از پایان فصل برداشت گندم استان و مشخص شدن نتایج آزمایشات گندم های وارداتی پلمپ شده ، تصمیمات لازم درخصوص خروج و یا استفاده از این گندم ها اتخاذ خواهد شد .

وی افزود : متاسفانه عده ای سودجو با قصد اختلاط گندم های نامرغوب و ارزان قیمت خارجی با گندم مرغوب استان و کسب سود از این طریق اقدام به واردات این نوع گندم ها به استان می نمایند ، که ما با جدیت با آنها برخورد می نماییم .

قوانلو همچنین در خصوص صدور مجوزهای نانوایی های جدید نیز گفت : با توجه به نامه شماره ۷۶۳۷۹/۶۰ مورخ ۳۰/۳/۹۵ مدیر کل دفتر امور اقتصادی و سیاستهای تجاری وزارت صنعت ، معدن و تجارت در خصوص تعیین چارچوب صدور پروانه کسب نانوائی ، پروانه کسب جدیدی برای نانوائی های دولتی صادر نخواهد شد ، و تنها در صورت نیاز در منطقه ای با تصمیم کارگروهی مرکب از دستگاههای ذی مدخل جابجایی محل نانوائی ممکن خواهد بود .

به گفته ایشان ، صدور مجوز نانوائی های آزادپز نیز منوط به تایید کارگروه مذکور خواهد بود .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۹ ب.ظ

دیدگاه