حجت‎الاسلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:روز قدس خیزش اراده‎های پولادین علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است

البرز گلستان/حجت‎الاسلام دکتر احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: مردم با حضور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پرشورتر از سال‎های گذشته فریاد نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام خواهند کرد.
وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: بازخوانی حقوق بشر آمریکا نباید منحصر به یک هفته و ایامی خاص شود بلکه تفکر پلید آنها باید برای هوشیاری و بیداری ملت‎های آزادی‎خواه جهان افشاگری شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: راهپیمایی روز قدس به واسطه جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست به یک حرکت جریانی تبدیل شده است و تا محو استکبار ادامه دارد، مردم برای مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس همگام با سایر ملل مسلمان به صحنه می‎آیند تا یکبار دیگر انزجار خود را علیه ظلم ابراز کنند.
احمدی در خصوص سلب تابعیت آیت‎الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را به شدت محکوم کرد و گفت: این حرکت مذموم برای ایجاد تفرقه و از بین بردن جبهه مقاومت و بیداری اسلامی از سوی آل خلیفه انجام گرفت.
وی از مردم مومن و روزه‎دار استان گلستان خواست تا با حضور حماسی و دشمن‎شکن در راهپیمایی روز قدس جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهر و روستاهای استان برگزار می‎شود، گفت: مردم هوشیار و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی یک بار دیگر با اعلام برائت از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلم فلسطین به نمایش می‎گذارند.
احمدی با تاکید بر اینکه فریاد استکبارستیزی تا محو کامل اسرائیل این غده سرطانی تداوم دارد، گفت: به فرموده امام راحل، اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از بین برود، ریشه ظلم و نفاق باید از زمین برچیده و خشکانیده شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۳ ب.ظ

دیدگاه