ربیعی معاون استاندار گلستان :بااجرای طرح دولت الکترونیک می توان عوامل کندی ارایه خدمات برخی دستگاه ها را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کرد

البرز گلستان/ربیعی معاون استاندار گلستان در کارگروه استانی توسعه دولت الکترونیک اظهار کرد: تاکنون از مجموع حدود ۷۰ دستگاه اداری استان، ۴۳ اداره زیرساخت های لازم برای اتصال به شبکه استانی را ایجاد و خدمات مرتبط با این بخش را ارایه می دهند.
وی بیان کرد: تلاش می کنیم با رفع مشکلات مربوط به ورود دیگر دستگاه های اداری استان و شتاب بخشی در خدمات رسانی مطلوب به مردم، از ابتدای سال آینده شاهد دریافت خدمات مردم و مراجعین از طریق خدمات دولت الکترونیک
باشیم.
معاون استاندار گلستان؛ افزایش سرعت و دقت کار، مراجعه حضوری کمتر، فضای بایگانی کمتر و صرفه جویی در وقت و هزینه را از جمله مزایای اجرای این طرح دانست.
ربیعی ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح، مقاومت هایی از سوی برخی دستگاه ها برای اتصال به شبکه دولت الکترونیک وجود داشت که با برگزاری جلسه هایی و تشریح مزایای اجرای آن، شاهد کاهش مقاومت ها و همکاری دستگاه ها برای اتصال به این شبکه بودیم.
وی گفت: اجرای طرح دولت الکترونیک که یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب است، سیستم لازمی برای اصلاح نظام اداری است و با برقراری ارتباط موثر و مفید میان دستگاه ها می تواند متضمن ارایه خدمات مطلوب به مردم باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان بیان کرد: با اجرای کامل این طرح می توان عوامل کندی ارایه خدمات برخی دستگاه ها را شناسایی و برای رفع آن به صورت دقیق و هدفمند برنامه ریزی کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۹ ب.ظ

دیدگاه