دکتر قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان ازاهدای زمین ۱۷میلیارد ریالی توسط یکی از خیرین شهرستان کردکوی به دانشگاه خبرداد

البرز گلستان /دکتر قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان با حضور در منزل حاج توفیق کیانی، یکی از خیرین دانشگاه از وی قدردانی نمود.
دکتر شهریاری در این دیدار، ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه و سخاوتمندانه  آقای کیانی در اهداء زمین به دانشگاه، خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت نام حضرت ولی عصر (عج) شاهد فتح قله‌های رفیع توسط دانشجویانی که در این واحد دانشگاهی تحصیل می‌کنند، باشیم.
وی با اشاره به برکات و خدمات خیرین استان در راه گسترش علم و دانش اعلان کرد: در هفته جاری نیز ۲ دستگاه خودروی سواری هرکدام به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال از جانب خیرین به واحدهای علی آباد و کلاله در استان گلستان اهداء شد.
دکتر شهریاری با اشاره به ایفای نقش خیرین در عرصه آموزش، علم، و فرهنگ ، گفت که با نیت خیر خیرین  و همکاری مسئولان دانشگاه پیام نور  زیرساخت‌ها و امکاناتی فراهم شده ‌که بسیاری از این جوانان مرز و بوم به ادامه تحصیل بپردازند و امیدواریم دانشگاه پیام نور گلستان  پاسخگوی نیازهای جوانان این منطقه  باشد.
در ادامه دکتر نجفی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد کردکوی ضمن ارائه  گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دانشگاه  عنوان  کرد: دانشگاه پیام نور واحد کردکوی  با نیت خیر خیران دانشگاه‌ ساز به این نقطه رسیده ‌و این واحد دانشگاهی سبب پیشرفت جوانان در آینده خواهد شد.
گفتنی است حاج توفیق کیانی خیری است که یک قطعه  زمین  به مساحت ۸هزار متر مربع، به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد ریال واقع در شهرستان کردکوی برای احداث واحد دانشگاهی پیام نور واگذار نموده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۳ ب.ظ

دیدگاه