مهندس پیشقدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان خبرداد:طرح میگوی گمیشان و فاز عملیاتی زهکشی ۲۸۰ هزار هکتار را در استان

البرز گلستان /مهندس حسین پیشقدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: از زمان جلسه قبل تا به امروز مکاتبات و پیگیری های زیادی در خصوص برنامه های دستگاه ها انجام شده و جلسات متعددی با فرمانداران و کارشناسان دستگاه ها برگزار شده است.

وی افزود: در همین فاصله زمانی طرح میگوی گمیشان و فاز عملیاتی زهکشی ۲۸۰ هزار هکتار را در استان داشتیم.

 مهندس پیشقدم با بیان اینکه ۱۵ وزارت خانه برنامه های خود را ابلاغ کرده اند گفت: برش استانی این برنامه ها در استان تدوین شده و در دستور کار دستگاه ها قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید تأمین اعتبار پروژه های مصوب را انجام دهند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در قالب نظام هماهنگی، مجری پروژه های اجرایی هستند و تمامی مسئولیت آن از ابتدا تا انتها با این دستگاه هاست. حتی در زمینه تأمین منابع مالی نیز خود دستگاه های استانی باید اقدام کنند.

مهندس  پیشقدم خاطرنشان کرد: همچنین در ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمده است که دستگاه های اجرایی باید به گونه ای نسبت به تأمین منابع پروژه ها اقدام کنند که بتوانند براساس برنامه زمانبندی آن را به اتمام برسانند.

 وی گفت: باید از روش های مختلف از جمله منابع فاینانس، منابع داخلی و بودجه های عمومی و سایر منابع برای اتمام پروژه ها بهره گرفت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۳ ب.ظ

دیدگاه