مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در افتتاحیه پنجمین واحد تولیدی ویتامین E جهان در گلستان : راه نجات کشور اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در افتتاحیه پنجمین واحد تولیدی ویتامین E  جهان در گلستان :راه نجات کشور اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی است

البرز گلستان/افتتاح اولین واحد تولیدی ویتامین E در خاور میانه و پنجمین واحد تولید اختصاصی این محصول در دنیا با حمایت بانک مهر اقتصاد باحضور دکتر ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کشور، آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان،صادقلو استاندار و معاونین،تربتی نژاد نماینده گرگان در مجلس، قوانلو رییس سازمان صنعت ،جمع کثیری از مدیران ارشد استانی و بانک های استان در محل شهرک صنعتی آق قلا گلستان در خجسته زاد روز امام حسن مجتبی (ع)طی مراسم با شکوهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، دکتر سید ضیاء الدین  ایمانی مدیرعامل بانک در این مراسم با اشاره به استفاده از دانش بومی در راه اندازی این طرح ملی و منطقه ای اظهار کرد: راه نجات کشور اجرایی  شدن اهداف اقتصاد مقاومتی است و شبکه بانکی کشور بعنوان بزرگترین مجموعه ابزار پولی نقش بسیار مهمی در تحقق این  مهم و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری دارند. وی با بیان اینکه  ایجاد چنین واحد های تولیدی ضمن رشد تولید باعث جلوگیری از خروج ارز و مواد اولیه و بی نیاز بودن کشور می شود گفت : علاوه برایجاد فرصت های شغلی پایدار، در آمدزایی تحرک در چرخه تولید ، صادارت و رونق بازرگانی، برای کشور را بدنبال خواهد داشت. وی با قدردانی از تلاش صورت گرفته اظهار امیدورای کرد این مجموعه و سایر واحدهای تولیدی در رونق تولید و اقتصاد کشور نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

دکتر ایمانی با تاکید بر آمادگی بانک مهر اقتصاد و توجه به بخش تولید و صنعت کشور گفت: امیدورایم سایر بانکها نیز با همراهی بیشتر در این زمینه گام برداشته و با حمایت از اقتصاد مقاومتی رضایت مقام معظم رهبری و مردم را جلب نمایند.

ایمانی با بیان اینکه تولید بعنوان محرک اقتصاد کشور باید در سر لوحه کار قرار گیرد خاطر نشان کرد: بانک ها و واحد های تولیدی دو بال اقتصاد کشور هستند و در صورت تضعیف شبکه ی بانکی مشکلات اقتصادی را در پی خواهد داشت. وی افزود: هم صنعت و هم شبکه ی بانکی باید در راستای اهداف و سیاستهای اقتصادی  حرکت کنند چرا که در صورت تضعیف هرکدام ، دیگری دچار مشکل خواهد شد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به اقدامات و فعالیت های این بانک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت :در راستای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، این بانک با همه ی توان پای کار ایستاده وبا انعقاد تفاهم نامه از سوی بسیج سازندگی در حمایت از بنگاه های کوچک و کم ریسک بخصوص درسال ۹۳ و ۹۴  گامهای موثری در این حوزه برداشته است.

دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد با بکارگیری ظرفیت های خود با همه توان در کنار سایر همکاران و نظام بانکی کشور تلاش خواهد کرد با ارائه عملکرد مناسب در تامین نقدینگی بخصوص واحد های کوچک و کم ریسک در تحقق شعار سال نقش خود را بخوبی ایفا نماید .

photo_2016-06-25_10-45-54

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۷ ق.ظ

دیدگاه