دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:طرح هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی .بهره مندی این فرصت برای تبیین و روشنگری افکار عمومی و جوانان مقتنم است

البرز گلستان/حجه الاسلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت ؛ نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار در سراسر جهان ، اقدامات خبیثانه بیشماری بر ضد بشریت مرتکب می شود و همواره در بستر تاریخی ، ناقض حقوق بشرند . اما با عوامفریبی مرموزانه و بهره گیری از ابزارهای تبلیغی و حمایت همپیمانانش مدّعی اند که ممالک اسلامی بویژه جمهوری اسلامی ایران حقوق بشر را نقض می کنند .

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت : دنیا شاهد است که چه بسیار جنایاتی را آمریکا بر بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران در سالهای مختلف خصوصا در ایام تیرماه مرتکب شده است و به همین منظور ۶ الی ۱۲ تیرماه را بعنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری نمودند .
حجه الاسلام دکتر احمدی با بیان اینکه مسأله فلسطین از دهه ۴۰ مورد عنایت ویژه حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفت گفت : رژیم صهیونیستی که زاییده آمریکا و استکبار جهانی است ، همواره ناقض حقوق بشر بوده و این در حالی است که مسئولیت یکی از کمیته های حقوق بشری سازمان ملل را عهده دار گردیده است و در جای دیگر می بینیم رژیم وهابی آل سعود با چراغ سبز آمریکا وجدان بشری را کنار می گذارد و در ممالک اسلامی بویژه یمن مرتکب جنایات فراوانی گردیده است .
وی در ادامه با اشاره به دیداری که خانواده های محترم شهدای هفتم تیر با مقام معظم رهبری داشتند گفت : معظم له عدم استفاده دستگاهها از فرصت های موجود را مورد گلایه مندی قرار دادند که نمونه بارز آنرا جنایات آمریکا و هم پیمانانش که داهیه حقوق بشر سرمیدهند برعلیه جامعه بشری عنوان نمودند و کارشکنیها و تحریم ها و قتل مردم و غارت اموال کشورها و پرورش و پشتیبانی گروه های تروریستی را از این دست برشمردند . و لذا با طرح هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ، بهره مندی این فرصت را برای تبیین و روشنگری افکار عمومی و جوانان مقتنم دانست .

 رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای

زن، کودک، عالِم، سیاستمدار، به‌وسیله‌ی عوامل آمریکا آماج این جنایتها قرار گرفتند؟ اگر طرّاح این حوادث هم سرویس‌های امنیّتی آمریکا و غرب نبودند، حدّاقل کمک‌کننده بودند؛ حدّاقل تشویق‌کننده بودند. به تعبیر بعضی دوستان، خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته‌ی «حقوق بشر آمریکایی» اعلام بکنیم. واقعاً حقوق بشر آمریکایی در این چندروز در کشور ما یک چیز واضح و بارزی است و از این قبیل الی‌ ماشاءالله.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه