آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه درگلستان در شورای اداری استان:اکنون استان نیازمند آرامش و همدلی و همزبانی بین مسئولان است

البرز گلستان/ سومین جسله ی شورای اداری سال ۹۵ استان که با حضور  صادقو استاندار گلستان و ربیعی و طهماسبی و مروتی معاونین استاندار و پیش قدم رئیس سازمان برنامه ریزی آیت الله نور مفیدی نماینده ی ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس استان گلستان و مدیران اجرائی  استان  برگزار شد.

آیت الله نورمفیدی ضمن بیان اینکه درماه رمضان عبادت و سحر خیزی آلودگی روحی را پاک می کند  خطاب به مدیران استان اظهار کرد:مجلس شورای اداری که هم مسئولیت و هم کارهای  مردم در دست شماست انجام وظیفه کنید و ان شاالله به بهترین شکل این امانت را اداکنید.

آیت ا… نورمفیدی سپس تصریح کرد: هر اقدام تفرقه انگیزی، کاری از سوی شیطان است و اتحاد و همدلی علاوه بر اینکه نفعی همگانی دارد موجب رضایت خداوند و خشمگین شدن شیطان نیز می شود.

وی یادآور شد: باید از فضای همکاری دو جانبه مسوولان و نمایندگان به خوبی استفاده نمود تا با تکمیل طرح های نیمه تمام و شروع پروژه هایی که منجر به توسعه استان می شود، برای جلب رضایت هر چه بیشتر مردم تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰ تن از گندم کشاورزان به علت بارندگی و کاهش کیفیت از آنها تحویل گرفته نمی شود، خاطر نشان کرد: ستاد بحران وارد شود کشاورزان در هر کیلو گندم در حدود ۳۰۰الی ۴۰۰تومان در حال ضرر می باشند.امیدواریم با درایت مدیران و نمایندگان مجلس این مسئله حل شود.

وی با اشاره به آغاز کار نمایندگان مردم در مجلس دهم، گفت: همدلی مدیران و اتحاد نمایندگان مردم استان برای به سامان رساندن طرح های مرتبط با توسعه بخش های گوناگون، راه حل قطعی و تضمینی پیشرفت گلستان است.وهمه سعی کنید دلها را به هم نزدیک کنید.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون استان نیازمند آرامش و همدلی و همزبانی بین مسئولان است و  قلم ها، زبان ها و دروغها باعث تفرق نشود  ما نیاز به آرامش در جامعه داریم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۲ ب.ظ

دیدگاه