سردار میرفیضی فرمانده انتظامی سابق گلستان در مراسم تکریم و معارفه خبرداد: کسب رتبه دوم کشور در سال۹۴توسط نیروی انتظامی استان در سطح رضایتمندی مردم از نیرو

البرز گلستان/ مراسم تودیع و معارفه سردار میرفیضی و سرهنگ جاویدان امروز در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان گلستان با حضور سردار مومنی جانشین  فرماندهی نیروی انتظامی کشور و استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان و فرماندهان ارتش و سپاه برگزار گردید. در این مراسم سرهنگ جاویدان بجای سردار میرفیضی فرمانده انتظامی گلستان معرفی شد.

سردار میرفیضی در این مراسم تکریم در ارائه گزارشی بیان کرد: تنوع اقوام، مذاهب و اقلیم ازجمله شاخصه‌هایی است که استان را تهدید می‌کند اما این مسائل در حال حاضر به فرصت تبدیل‌شده است و خوشبختانه سطح رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی استان گلستان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

وی سپس از فعالیت های دوره فرماندهی خود در استان گلستان از تجمیع خطوط ۱۱۰، کاهش هزینه‌های مالی و نیروی انتظامی استان گلستان موفق شد در سال ۹۴ در رتبه‌بندی ناجا جایگاه دوم را در سطح استان‌های کشور را نام برد.

سردار میر فیضی با بیان اینکه سطح رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی استان گلستان در سال ۹۴ رتبه دوم کشور را بدست آورد افزود: در سال‌های گذشته راه‌های استان گلستان افزایش یافت و با بررسی‌هایی که انجام دادیم در استان گلستان تعداد ۵۰۰ هزار وسایل نقلیه وجود دارد. اقدامات خوبی نیز در حوزه مواد مخدر انجام شد که در پنج سال گذشته حدود ۱۳ هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و همچنین ۲۷۷ باند مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

میرفیضی تصریح کرد: در سال ۹۳ درزمینهٔ سرقت ۶ درصد کاهش داشتیم اما این امر در سال ۹۴ به کاهش یک درصد نیز رسید. میانگین سنی کارکنان نیروی انتظامی استان گلستان نیز از ۲۲ به ۱۹ سال کاهش داشته است و در طول این سال ها سعی کرده ایم با به کارگیری نیروهای جوان، فعالیت های انتظامی و امنیتی را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهیم.

فرمانده انتظامی سابق استان گلستان گفت: یکی از مسائل مورد تأکید نیروی انتظامی، سالم بودن فضای اداری است و ما سعی کردیم تا با برگزاری همایش‌های علمی و تربیتی فضای سالم و خوبی را در بین کارکنان نیروی انتظامی ایجاد کنیم که از بابت برگزاری این همایش‌ها به‌عنوان قطب تفرجگاه‌ها و امنیت نیز انتخاب شدیم.

سردار سید محمود میرفیضی بیان کرد: در طول پنج سال گذشته روند کاهش جرائم کارکنان رو به بهبودی بوده است و با اقدامات صورت گرفته در این زمینه موفق به کسب رتبه هفتم در بین استان‌های کشور شدیم. در سال‌های ۹۳ و ۹۴ نسبت به سال ۹۰، جرائم کارکنان با کاهش ۴۶ درصدی روبه‌رو شد که نشان‌دهنده تأثیرگذاری اقدامات فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان در این زمینه بوده است.

او با اشاره به اینکه تعداد حافظان قرآن نیروی انتظامی استان گلستان رو به افزایش بوده است، گفت: در سال ۹۱ تعداد حافظان قرآن نیروی انتظامی استان گلستان تعداد ۷۳ نفر بود که در سال ۹۴ به تعداد ۵۰۶ نفر افزایش داشت. خوشبختانه با فعالیت‌هایی که در زمینه آموزه‌های دینی و قرآنی انجام دادیم، جزو سه استان برتر در زمینه ترویج قرآن نیز انتخاب شدیم.

فرمانده انتظامی سابق استان گلستان در پایان با بیان اینکه استان گلستان جزو استان های درجه سه ناجا است، خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های گسترده و مؤثر نیروی انتظامی استان گلستان، ناجا در ارزیابی عملکردها ما را در گروه دوم استان‌ها قرار می‌داد که خوشبختانه در سال گذشته موفق به کسب جایگاه اول در گروه خود شدیم.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۴ ب.ظ

دیدگاه