طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدار با هئیت مدیره خانه مطبوعات استان:مطبوعات باید کلاس سیار و بنگاه هدایت جامعه باشد

طهماسبی :بستر سازی و برنامه سازی وهدایت جامعه از نقش مطبوعات و خانه مطبوعات  نشات می گیرد.

البرز گلستان/ طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان   امروز در جمع اعضای هیئت مدیره  و بارزرسان خانه مطبوعات استان گلستان حضور پیدا کرد وضمن استماع به سخنان نمانیدگان اصحاب رسانه استان  و بررسی مسائل و مشکلات جامعه خبری سخنانی را در زمینه حمایت از اصحاب رسانه استان اظهار داشتند.

وی ضمن بیان اینکه دنیای امروز دنیای تکنولوزی و اطلاعات می باشد اظهار داشت :در کشورهای جهان از ظرفیت تکنولوزی امروز ۵۰درصد استفاده می کنند در حالی که در کشور ما ۷۷درصد مردم ما از تکنولوزی فضای مجازی بهره مند می شوند.

طهماسبی  ضمن مهم بودن نقش رسانه در جامعه افزود:بستر سازی و برنامه سازی وهدایت جامعه از نقش مطبوعات و خانه مطبوعات  نشات می گیرد. و امروز برنده کسی است که اطلاعات بیشتری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان سپس تاکید کرد: اگر خبرنگاران آموزش های لازم را دیده باشند و کار حرفه ای دیده باشند حرکات ادارات به سمت  مطبوعات حرفه ای هدایت می شود.

وی در ادامه افزود:  جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون جزءبزرگترین امپراطور خبری جهان می باشد  و ایجاد  خودباوری و توانمندسازی نقش خانه مطبوعات  است .

طهماسبی سپس ضمن بیان اینکه شما باید اتاق فکر داشته باشید و اتاق فکر مدیران باشیدگفت: مولفه قدرت در ایران مردم هستند و شما با حمایت از قشرهای پایین جامعه باید حق آنان را در جامعه احیاء کنید.

وی در ادامه ضمن بیان حضور بالای ۸۰درصدی مردم استان در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آنرا از ایفا کردن نقش مهم رسانه ها نام برد.

طهماسبی مطبوعات و رسانه ها را مربیان جامعه نامید و اظهار کرد: مربی نباید ضعف خود را بگوید و باید به فکر حل آن باشد و مطبوعات باید کلاس سیار و بنگاه هدایت جامعه باشد.

وی سپس تاکید کرد: اگر نقش شما در جامعه بی بدیل باشد مسئولین به سراغ شما می آیند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ضمن بیان اهیت آموزش  خبرنگاران تصریح کرد:رسانه‌ها نقش مهمی در سرعت تحولات جامعه دارند و باید مخاطبان شناسائی و سطح‌بندی شده و خبرنگاران نیز در این زمینه آموزش‌های لازم و حرفه‌ای را فرا گیرند.

طهماسبی همچنین با  بیان اینکه یکی از رسالتهای  خبرنگاران  رسالت حفظ آرامش جامعه می باشد اظهار داشت: احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و این نقش شماست و باید مسائل و فعالیت‌های قشر توسط خانه مطبوعات آسیب‌شناسی شود و باید در اتاق فکر خانه مطبوعات با کمک دیگر دستگاه‌های اجرائی مشکلات قشر خبرنگار برطرف شود.

طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان درخاتمه  افزود: مشکلات خانه مطبوعات و خبرنگاران استان باید با هم‌گرائی و هم‌افزائی برطرف شود و ما نیز تلاش خواهیم کرد مهم‌ترین مشکلات این اصحاب رسانه استان از قبیل  تهیه مکان ثابت اداری و بحث بیمه خبرنگاران ، آگهی‌ها واختصاص  اعتبارات استانی  به خانه مطبوعات  و برگزاری همراه با تکریم روز خبرنگار را پیگیری و برطرف کنیم.

photo_2016-06-13_16-33-25

photo_2016-06-13_16-34-22

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه