دیدار و گفتگوی استاندار گلستان با نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان در تهران

استاندار گلستان عصر روز دوشنبه با مجمع نمایندگان استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دفتر استانداری در تهران دیدار و گفتگو کرد.

البرز گلستان/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در ابتدای دیدار دکتر صادقلو به صورت اجمالی به مهمترین پیگیری های اجرایی در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد امید در مردم و حضور حداکثری در دور اول و دوم انتخابات در سطح کشور، انتظار خدمت متقابل و مدیریت پسا انتخابات نیز در جای خود اهمیت دارد.

وی همچنین بر لزوم همکاری و همراهی نمایندگان استان در رفع مشکلات استان و ترجیح منافع استانی بر منافع حوزه انتخابیه، احیای ماده ۲۵ با بازرسی دقیق در انتخابات اخیر و همکاری هیات های اجرایی و نظارت در رعایت حق الناس و سلامت انتخابات تأکید کرد.

وی با اعلام آمادگی استاندار و مدیران استانی برای همفکری و پیگیری مشکلات با کمک نمایندگان، افزود: ما به نقش و جایگاه بسیار پر رنگ و باارزش نمایندگان مردم در پیگیری از مقامات کشوری آگاهیم.

استاندار گلستان اظهار کرد: سندهای تهیه شده در استان در قالب طرح های جامع و آمایش سرزمینی، سند توسعه استان در افق ۱۴۰۴ ، نتیجه پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و دیگر مسئولان کشوری از جمله معاون اول رییس جمهوری و رییس سازمات مدیریت و برنامه ریزیموجود است و میتواند در اختیار نمایندگان محترم قرار گیرد.

دکتر صادقلو بر ایجاد فضای دوستانه برای پیگیری نیازهای استان از دولت، اهمیت کمیسیونهای انتخابی برای بهره گیری در رفع نیازهای استانی و وحدت عینی و عملی میان مقامات اجرایی و نمایندگان در پیگیری مشترک مشکلات و رسیدگی به آنها نیز تأکید کرد.

در ادامه مهندس قره خانی نماینده مردم علی آبادکتول و دبیر مجمع نمایندگان استان با تشکر از برگزاری جلسه و اهتمام شخص استاندار به همفکری و بهره گیری از ظرفیت بالای نمایندگان گفت: امتیاز سوابق اجرایی و نمایندگی شما در مجلس و متقابلا مسیولیت های اجرایی نمایندگان حاضر، دو عنصر ارزشمند در ایجاد همفکری برای رفع مشکلات استانی است.

وی اظهار کرد: آشوراده، پتروشیمی، راه آهن، منطقه آزاد، منطقه ویژه، مرز دریایی، کشاورزی استان، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از نمونه مشکلات اولویت دار استان هستند که باید رسیدگی و پیگیری شود.

وی در پایان بر لزوم همفکری برای رفع عقب ماندگی توسعه در استان و پرهیز از روزمره گی در ادارات استانی تأکید کرد.

در اولین جلسه استاندار با مجمع نمایندگان استان، مدیر پروژه منطقه آزاد و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشتند.

1465365340_photo_2016-06-08_10-11-28

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه