مسلمان: بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها از حالا مشخص شده‌اند

محسن مسلمان جزو فوتبالیست‌هایی است که برخی معتقدند می‌توانست در فوتبال ملی هم خودی نشان دهد ولی او با وجود استعدادی که دارد، همچنان از تیم ملی دور است.

با این حال مسلمان نمی‌خواهد دست از تلاش بردارد، هرچند که خودش معتقد است بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا از حالا مشخص شده‌اند. مسلمان درمورد وضعیت ذوب‌آهن، بحث حضورش در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات تسنیم پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم:‌ ذوب‌آهن در لیگ برتر چندان خوب نتیجه نگرفته است. به نظر تو شرایط این تیم در هفته‌های آینده چطور خواهد بود؟

ما در اول فصل خروجی زیادی داشتیم و به همین دلیل نیاز به زمان داریم تا به صورت کامل هماهنگ شویم. از طرفی بازی‌های ابتدایی ذوب‌آهن سخت بود و با تیم‌های مدعی روبه‌رو شدیم. با این وجود فکر می‌کنم تیم ما از بازی با استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و امیدوارم تا پایان نیم فصل نتایج خوبی بگیریم و امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

تسنیم: امسال دنبال چه جایگاهی هستید؟

نمی‌توان در این مورد پیش‌بینی کرد ولی تلاش می‌کنیم تا یک جایگاه مناسب به‌دست آورده و سال آینده برای کسب سهمیه آسیا بجنگیم.

تسنیم: کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟

خوب است و مشکلی نیست.

تسنیم: هنوز هم به این فکر می‌کنی که دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟

هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود اما کادر فنی فعلاً مرا دعوت نمی‌کند. به هر حال هر مربی سلایق خاص خودش را دارد.

تسنیم: کی‌روش در مصاحبه‌هایش همیشه تأکید می‌کند که درهای تیم ملی به‌روی همه بازیکنان باز است. خیلی‌ها معتقدند این یک جمله کلیشه‌ای از سوی سرمربی تیم ملی است. نظر تو چیست؟

نمی‌دانم چه بگویم. در اردوی پرتغال که بعضی‌ها بازیکن جدید بودند ولی در مجموع معتقدم بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها از حالا مشخص شده‌اند.

تسنیم: این روزها خیلی‌ها از اینکه فوتبالیست‌ها بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند، انتقاد دارند. تو که در فضای مجازی هم فعال هستی، در این مورد چه صحبتی داری؟

من معتقدم استفاده صحیح از هر چیزی که مفید باشد، ایرادی ندارد. ما معمولاً شب قبل از بازی زود می‌خوابیم و در روزهای دیگر هم به استراحت‌مان توجه می‌کنیم. تمامی بازیکنان بزرگ دنیا در فضای مجازی فعالیت دارند و این اصلاً ایرادی ندارد. فعالیت بازیکنان یا هر فردی دیگری در دنیای مجازی، یک موضوع شخصی محسوب می‌شود و به دیگران ارتباطی ندارد.

تسنیم: قبول داری فوتبالیست‌ها به خاطر این موضوع به یک نوعی همیشه سوژه هستند و حتی از آنها انتقاد می‌شود؟

وقتی تیم برنده می‌شود و ما عکسی را در صفحات شخصی خودمان منتشر می‌کنیم، همه تعریف می‌کنند. وقتی هم اتفاق دیگری می‌افتد و می‌بازیم، فحش می‌خوریم. نمی‌دانم واقعا چه بگویم. به‌عنوان مثال من از تهران به اصفهان آمده‌ام. با این شرایط چگونه باید سر خودم را گرم کنم؟ به نظر من که فعالیت در فضای مجازی هیچ ایرادی ندارد.

تسنیم: راستی این موضوع صحت دارد که شاید راهی پرسپولیس شوی؟

من با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارم و هیچ فردی از پرسپولیس با من تماس نگرفته است. اطلاع دیگری از این جریان ندارم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه