مهندس میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان خبرداد:۱۴مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری و احداث در بزرگراه اصلی و شریانی استان

البرز گلستان/مهندس میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان در گفتگوی خبری با خبرنگاران اظهار داشت:امروزه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی  یک ضرورت برای ایمنی کابران جاده ای بوده و مکان های مناسبی هستند جهت استراحت و رفع نیازهای اولیه مسافران و انجام واجبات و در این بین جاده های واقع در مسیر منتهی به شهر مقدس مشهد بعلت وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
وی افزود:بطور کلی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ضمن پاسخگویی به ماموریت های خدماتی و رفاهی برای مراجعین و مسافران و فراهم آوردن امکانات مربوطه در زمینه اشتغال،امنیت و افزایش ایمنی تردد و تبدیل شدن مجتمع ها به یک المان منطقه ای نیز می توانند تاثیر گذار باشند.
مهندس میقانی سپس خاطر نشان کرد:در همین راستا با سرمایه گذاری آستان قدس رضوی جهت احداث مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) گلستان در ورودی غربی استان گلستان در زمینی بالغ بر ۴هکتار موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از سوی این اداره کل صادر گردیده است . که از ابتدای سال ۹۵ پس ازاخذ تغییر کاربری و اخذ کلیه مجوز های قانونی شروع به ساخت نموده است.
مهندس میقانی ایجاد اشتغال جهت افراد بومی را در طول دوره ساخت به میزان ۸۰ نفراعلام کرد وبهره برداری و نگهداری خدمات و تاسیسات مجموعه که بالغ بر ۴۰نفر بطور مستقیم و ۷۰ نفر بطور غیر مستقیم خواهد بود.
وی در خاتمه بیان داشت:این درحالیست که این امر رونق اقتصادی و رشد و شکوفایی منطقه و توسعه گردشگری را نیز به همراه خواهد داشت که در مجموع در حال حاضر با جلب و جذب سرمایه گذاران در این بخش در حال حاضر در بزرگراه اصلی و شریانی استان۵ مجتمع در حال بهره برداری ۵مجتمع درحال ساخت ۴ مجتمع در مرحله اخذ استعلام های قانونی خود می باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۰ ب.ظ

دیدگاه