طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در همایش پیشگیری از وقوع سرقت:فرمانداران و نیروی انتظامی دو بال تأمین امنیت مردم و جامعه در کنار هم هستند

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با وجود اینکه در کشف اموال مسروقه جزء استانهای اول کشور هستیم اما باز هم بیشترین نارضایتی ها در حوزه های امنیتی و اجتماعی استان گلستان به موضوع سرقت باز می گردد.

“علی اصغر طهماسبی” در همایش پیشگیری از وقوع سرقت که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز فرماندهی ناجا استان برگزار شد، اظهار کرد: به همین منظور ۲۶ وظیفه مندی در قالب طرح پیشگیری از سرقت توسط شورای امنیت کشور مصوب و به استانها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این ۲۶ وظیفه مندی در قالب ۱۲ اقدام کوتاه مدت، ۱۰ اقدام میان مدت و ۴ اقدام بلند مدت در یک بازه زمانی ۵ ساله مصوب شده و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود و تعامل سازنده ای که بین مجموعه استانداری، فرمانداریها و نیروی انتظامی استان وجود دارد، در اجرا و پیاده سازی این طرحها موفق عمل نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: تا امروز که قریب به یکسال از زمان ابلاغ و اجرای این طرح می گذرد با اجرای طرحهای موقت نظیر افزایش گشت های انتظامی در مناطق جرم خیز، شناسایی معابر و خیابانهای فاقد روشنایی و رفع تاریکی این نقاط و ایجاد بانک اطلاعاتی از مجرمین و سارقان حرفه ای سابقه دار، با کاهش نسبی در حوزه سرقت مواجه بوده ایم که امیدواریم با اجرای موفق بندهای دستورالعمل مصوب شورای امنیت کشور، با کاهش هر چه بیشتر آمار سرقت مواجه باشیم.

وی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در حوزه پایش تصویری و بهره مندی از امکانات دیجیتالی توسط نیروی انتظامی استان گفت: نصب دوربین های مدار بسته امنیتی می تواند از وقوع سرقت پیشگیری کند از اینرو ما تمامی بانکها و موسسات مالی و اعتباری استان را ملزم به نصب دوربین های مداربسته، در تمامی شعباتشان می دانیم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: تعامل و هم افزایی مجموعه وزارت کشور و نیروی انتظامی عامل مهمی در تأمین امنیت مردم و جامعه است، از اینرو از فرمانداران استان انتظار داریم تا در کنار نیروی انتظامی بمانند دو بال تأمین امنیت، در کنار هم باشند.

در این جلسه همچنین مدیرکل امنیتی و انتظامی، با تأکید بر اجرای بند بند طرح پیشگیری از وقوع سرقت، بر ضرورت همکاری هرچه بیشتر فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستانها در این خصوص تأکید کرد.

حیدرعلی احمدی همچنین در این جلسه به بیان انتظارات از فرمانداران، در خصوص اجرای بندهای دستورالعمل پیشگیری از وقوع سرقت پرداخت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷ ب.ظ

دیدگاه