- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

صادقلو استاندار گلستان درتجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان:برای رسیدن به گردشگری پویا باید آسیب شناسی صورت گیرد

  البرز گلستان/جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان و تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان گلستان امروز با حضور صادقلو استاندار گلستان و کریمی مدیر کل میراث و گردشگری استان و مدیران اجرائی در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

دکتر صادقلو استاندار گلستان ضمن بیان رابطه عرفان فردی و اجتماعی که نهایتش عرفان اجتماعی است اظهار کرد: اگر کسی درفردیت بماند مسلما به منتهی هدفش نرسیده است  و از خدا بخواهیم از سیر فردی به سیر اجتماعی طی طریق کنیم

وی افزود: در عرفان اجتماعی خدمت جوهر اصلی است. و اگر برای ستاد سفر یک کلید واژه تعریف کنیم خدمت بهترین کلیدواژه و مهمترین دستاورد سفر است.

 استاندار گلستان در باره نقد و آسیب شناسی  در برنامه ها اظهار داشت: با توجه به اینکه کارهای خوبی صورت گرفته است باید آسیب ها و کمبود ها شناسایی شود و اگر نقد یا تحلیلی وجود دارد به آن پرداخته شود.

وی ۵موضوع رضایت و امنیت و سلامت -رفاه -اطلاع رسانی در لغت از اهداف ستاد سفر  اعلام کرد.

استاندار در ادامه بیان داشت: نگاه به آینده مسئله مهمی است؛ و عمده ترین مسئله که در نگاه آینده باید به آن توجه کردآسیب شناسی، و کمبود را حتما بگویید.و باید گزارش شود چراکه اگر نادیده گرفته شود رشد نخواهیم کرد.

 دکترصادقلو اظهارداشت: ۷۲ درصد ظرفیت اقامت در استان افزایش یافته است که این مسئله مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: بر اساس طرح آمایش یکی از محورهای اساسی توسعه استان بحث گردشگری است که برای رسیدن به گردشگری پویا باید آسیب شناسی صورت گیرد و کتابی  در همین زمینه با کلید واژ ه ها نوشته شود و با  نگاه به آینده در این راستا تدوین شود.

 استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کسانی که در ستادخدمات سفر مشغول به فعالیت هستند بروند بالینی استان را لمس کنند.

0 [1]
0 [1]