- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهاجرمدیرکل محیط زیست گلستان خبرداد:نامگذاری نخستین روز از هفته محیط زیست به نام «طبیعت هنر و رسانه»

البرز گلستان/اسماعیل مهاجرمدیرکل محیط زیست گلستان ،به تشریح برنامه های این سازمان در هفته محیط زیست پرداخت و اظهار کرد: نخستین روز از هفته محیط زیست به نام «طبیعت هنر و رسانه» نام گذاری شده است و قرار است در این روز کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان، خون خود را اهدا کنند. همچنین جشنواره شعر و طبیعت نیز با همکاری ارشاد گرگان در این روز برگزار خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست گلستان در توضیح برنانمه های روز دوم هفته محیط زیست، نام این روز را «طبیعت و سرمایه های اجتماعی» عنوان کرد و گفت: همایش شهروند دوستدار محیط زیست در قالب گردهمایی تشکل های محیط زیستی در روز دوشنبه ۱۷ خرداد برگزار می شود.

مهاجر عنوان روز سوم را «طبیعت و صنعت» اعلام کرد و ادامه داد: در این روز هم اندیشی با صاحبان صنابع با حضور معاون عمرانی استاندار و با مشارکت صنعت معدن و اتاق بازرگانی برگزار می شود.

وی با بیان این که روز چهارم هفته محیط زیست با عنوان «طبیعت و حقوق محیط زیست» نام گذاری شده و هم اندیشی قضات و وکلای محیط زیست در این روز برگزار خواهد شد، گفت: پنجشنبه ۲۰ خرداد با عنوان «طبیعت و محیط زیست شهری و روستایی» نام گذاری شده است و در این روز ضمن حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، گردهمایی دهیاران، شوراهای اسلامی و تشکل ها برگزار خواهد شد.

وی در توضیح برنامه های روز ششم هم گفت: جمعه ۲۱ خرداد روز «طبیعت و خانواده» نامگذاری شده و حضور در نماز جمعه و برگزاری جشن برای خانواده کارکنان و بازنشستگان در این روز انجام شود می شود.

مهاجر اضافه کرد: عنوان روز شنبه ۲۳ خرداد، «طبیعت و پژوهش» است و در این روز با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران هم اندیشی فرهیختگان و متخصصین محیط زیست برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن ویژه برای خانواده کارکنان پارک ملی گلستان در آخرین روز از هفته محیط زیست خبرداد

0 [1]
0 [1]