- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس قوانلورئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید:۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۲ میلیارد تومان یارانه به واحدهای صنعتی مشکل دار تعلق می گیرد

البرز گلستان/ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، امروز در دفتر استاندار گلستان با حضور دکتر صادقلو استاندار ربیعی معاون استاندار پیش قدم رئیس سازمان مدیر یت و برنامه ریزی قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت و مدیرا ن اجرائی استان برگزار گردید.

مهندس قوانلو رئیس سازمکان صنعت و معدن وتجارت  در گزارشی از ۲۷۸ واحد تولیدی که در سایت بهین یاب تا به امروز ثبت نام کرده اند ارائه کرد و گفت: تلاش داریم این تسهیلات به واحدهایی که موجب رشد تولید هستند و یا در فروش مشکل ندارند ارائه شود.

حسینقلی قوانلو افزود: از ۲۷۸ واحد ثبت نام کرده، ۵۴ واحد کشاورزی و مابقی صنعتی هستند و ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۲ میلیارد تومان یارانه با توجه به شاخص ها به واحدهای صنعتی مشکل دار تعلق می گیرد.

قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خاطر نشان کرد: امکان ثبت نام در این سایت همچنان وجود دارد و تولیدکنندگان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی در این جلسه مدیران استانی نظرات خود را پیرامون نحوه توزیع تسهیلات در بین واحدهای تولیدی ارائه کردند.

0 [1]
0 [1]