مهندس قوانلورئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید:۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۲ میلیارد تومان یارانه به واحدهای صنعتی مشکل دار تعلق می گیرد

البرز گلستان/ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، امروز در دفتر استاندار گلستان با حضور دکتر صادقلو استاندار ربیعی معاون استاندار پیش قدم رئیس سازمان مدیر یت و برنامه ریزی قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت و مدیرا ن اجرائی استان برگزار گردید.

مهندس قوانلو رئیس سازمکان صنعت و معدن وتجارت  در گزارشی از ۲۷۸ واحد تولیدی که در سایت بهین یاب تا به امروز ثبت نام کرده اند ارائه کرد و گفت: تلاش داریم این تسهیلات به واحدهایی که موجب رشد تولید هستند و یا در فروش مشکل ندارند ارائه شود.

حسینقلی قوانلو افزود: از ۲۷۸ واحد ثبت نام کرده، ۵۴ واحد کشاورزی و مابقی صنعتی هستند و ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۲ میلیارد تومان یارانه با توجه به شاخص ها به واحدهای صنعتی مشکل دار تعلق می گیرد.

قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت خاطر نشان کرد: امکان ثبت نام در این سایت همچنان وجود دارد و تولیدکنندگان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی در این جلسه مدیران استانی نظرات خود را پیرامون نحوه توزیع تسهیلات در بین واحدهای تولیدی ارائه کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۰ ب.ظ

دیدگاه