مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان دراولین نشست کتاب خوان ویژه بانوان استان:بالا بودن سطح مطالعه موجبات ترقی و تعالی جامعه را فراهم می کند

البرز گلستان/با همکاری اداره کل امور زنان وخانواده استانداری گلستان اولین نشست کتاب خوان ویژه بانوان استان برگزار شد

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و  با همکاری اداره کل امور زنان وخانواده استانداری اولین نشست “کتاب خوان ویژه بانوان”  در سالن اجتماعات دانشکده دختران مائده گرگان برگزارشد .

مدیرکل اموربانوان  وخانواده استانداری گلستان در این برنامه گفت : متاسفانه سهم ما از مطالعه و کتابخوانی کافی نیست و برای رسیدن به نرم جهانی نیازمند بازنگری , همت و تلاش همگانی هستیم , چرا که هرگاه مردمی از مطالعه فاصله گرفته اند آسیب های متعدد در آن جامعه رخ نموده اند و بالعکس بالا بودن سطح مطالعه موجبات ترقی و تعالی جامعه را فراهم نموده است .

دکتر کلثوم غفاری توران  خاطر نشان کرد : نا چاریم برای مواجهه با هجوم تکنولوژی های مدرن به دانش لازم و کافی مجهز شویم و از تاریخ و فرهنگ غنی و عظیم اسلامی _ ایرانی خود حمایت نماییم .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکراز فعالیتهای چشمگیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان به ادامه همکاریها دراین حوزه نیز تاکید کرد.

 

غفاری در پایان به ارائه و معرفی کتاب مهارت های زندگی پرداخته و با طرح مباحثی از این کتاب حاضران را به مطالعه آن دعوت نمود .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه