- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت‌الاسلام سهرابی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان از شناسایی موقوفات و تبدیل بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی و اقدام پروژه‎های فرهنگی در بقاع متبرکه خبرداد

البرز گلستان/مراسم تودیع و معارفه حجت السلام رئوف و حجت السلام سهرابی امروز در امامزاده عدالله گرگان با حضور ایت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیرا ن اجرائی استان برگزار گردید.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی  مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان در این مراسم بیان کرد: طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در اوقاف و امور خیریه رقم خورد و امیدوارم بتوانم در مسؤولیت جدید منشاء خدمات خوبی بیش از گذشته شوم.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی افزود: اجرای نیت واقفین و ادامه فعالیت‌های عمرانی در امامزادگان نیز از دیگر برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه استان گلستان است.

وی به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان گلستان طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانم مسیر خدمات فرهنگی و اقداماتی که در مجموعه اوقاف گلستان رقم خورده را ادامه دهیم و بر اساس وظیفه سعی می‎کنیم خواسته‌های موردنظر که خواسته مقام معظم رهبری است را برآورده سازم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلستان اظهارداشت: آنچه در توان دارم در راستای شناسایی موقوفات و تبدیل بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی و اقدام پروژه‎های فرهنگی در بقاع متبرکه  بکار خواهم بست.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی به توسعه فرهنگ قرآنی اشاره کرد و بیان داشت: امیدوارم در دوران مسؤولیت در استان گلستان بتوانیم قدم‎هایی را در این راستا برداریم.

وی درادامه افزود: کارهای خوبی در گلستان صورت گرفته و از مدیرکل سابق در خصوص این اقدامات قدردانی می‎کنم و امیدوارم بتوانیم اقدامات مناسبی را در این عرصه اجرایی کنیم.

0 [1]
0 [1]