مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان:برگزاری همایش حمایت از حامیان مصرف‌کننده در استان با انتخاب واحدهای صنفی و خدماتی برتر

البرز گلستان/مهندس قوانلو  رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان امروز در جمع اصحاب رسانه گلستان شرکت کرد و ضمن تبین برنامه های آتی سازمان به سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد.

مهندس قوانلو در ابتدا اظهار کرد: فرهنگ ‌سازی در حوزه تجارت الکترونیک در استان گلستان آغاز شده و این تجارت در گلستان رونق می‌ یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در ادامه افزود: اگر در تجارت الکترونیک فعال شویم می‌توانیم با کمترین هزینه مشاغل زیادی را ایجاد کرده و پای خود را در این حوزه به بازارهای منطقه و جهان بازکنیم.

وی افزود: با این هدف نخستین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم بیست و پنجم شهریورماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

مهندس قوانلو در باره حمایت از واحدهای صنعتی استان اظهار کرد:امسال از ۳۱۷ واحد صنعتی در استان گلستان با ارائه تسهیلات یارانه‌دار حمایت می‌کنیم. و این تعداد واحد صنعتی با حدود ۴۲۲ میلیارد  تومان تسهیلات در سال ۹۵ فعال می شوند و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ شغل جدید در استان ایجاد می‌شود.

مهندس قوانلو ادامه داد: این همایش در محورهای It، تجارت، مدیریت و حقوق برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در بخش ارسال مقاله به این همایش تا ۱۰ تیر مهلت‌دارند چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بابیان اینکه گلستان به دلیل برخورداری از مرز ریلی از یک مزیت بسیار خوب برای توسعه تجارت خارجی و صادرات غیرنفتی برخوردار است، از برگزاری همایش ریلی گلستان و ظرفیت‌های سرمایه گذاری اینچه برون در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وی اضافه کرد: این همایش یک‌روزه به میزبانی گلستان و با حضور مسئولان راه‌آهن ایران، ترکمنستان و قزاقستان و با مشارکت راه‌آهن و اتاق بازرگانی استان در محل تالار همایش های صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار می‌شود.

مهندس قوانلو همچنین از برگزاری میز تجاری ایران و قزاقستان با همکاری اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی گرگان در عصر چهارشنبه به میزبانی گلستان خبر داد.

وی افزود:همایش حمایت از حامیان مصرف‌کننده در استان گلستان با انتخاب واحدهای صنفی و خدماتی برتر این هفته در گرگان برگزار می‌شود

photo_2016-05-29_21-08-21

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه