مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان استان گلستان به مناسبت ۲۵ ذیحجه با حضور مسئولین استانی در خانه مهر گرگان

به گزارش خبرنگار البرز گلستان به مناسبت ۲۵ذیحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان مراسم باشکوهی در خانه مهر گرگان با حضور جمعی کثیری از بازنشستگان و مدیران کل استانی و فرماندار گرگان و معاون استاندار گلستان برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا رضا جعفری مدیر سازمان بازنشستگی استان گلستان طی عرض تبریک به همه بازنشستگان و گرامی داشت ۲۵ذیحجه ماه امامت و ولایت از بازنشستگان بعنوان موسفیدان روی سفید آبرومند نام برده وهدف از برگزاری این برنامه که همواره یکی از مطالبات مورد تأکید بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیز بوده ، تقویت فرهنگ ارزشمند ارج نهادن و احترام به قدر و منزلت بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی نام برده .

وی در ادامه افزود گفت : پیوند خانواده می تواند با حضور یک پیشکسوت تداوم بیشتری داشته باشد چرا که آنها مسیر راه را برای ادامه زندگی بهتر به ما نشان می دهند.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان سپس ادامه داد : در این همایش بزرگداشت از ۸۰ نفر از بازنشستگان سازمانها و نهادهای دولتی تقدیر بعمل خواهد آمد و نحوه انتخاب این عزیزان مخصوصا انتخاب شدگان کشوری براساس دستوالعمل ستاد که از مرکز تعیین شده است می باشد .

وی در خاتمه توجه ویژه به وضعیت معیشتی بازنشستگان و استفاده از توان فکری و تجربیان آنان در راستای کمک به استان و کشور و استفاده از این ذخیره های علمی و فراهم نمودن بستر آسایش و آرامش برای آنان تاکید نمود.

سپس نیاوند معاون استاندار گلستان یکی از سخنرانان بعدی این همایش بوده است وی در ابتدا سخنرانی خود از بازنشستگان بعنوان کسانی که بر گردن جامعه حق دارند نام برد و بیان نمود : شما پیشکسوتان آئینه جامعه هستید و مردم سیمای خود را در شما می بینند .

نیاوند در ادامه افزود : پیشنهاد می شود که هر دستگاه دولتی یک مشاور بازنشسته داشته باشد و استفاده از تجربیات تلخ و شیرین بازنشتسگان اگر مکتوب شود برای آیندگان بسیار مطلوب است .

معاون استاندار در گلستان در امور نیروی انسانی در باره مسئولیت پذیری بازنشستگان بیان نمود : آموزش روح بازنشستگان را به روز می کند و توجه داشته باشید باز نشستگان با عقل و بلوغ خود دارای رشد عالی هستند بنا بنا بر این مسئولیت پذیر نیز هستند

در پایان این مراسم به ۸۰ نفر از بازنشستگان کشورری و استانی هدایائی اهدا شده است و مراسم شعر و دکلمه و نمایش کمدی اجرا شد..
8swyzpchvd21l5jlvxj
IMG_2140
IMG_2097
0ili5tyfnkh4fqw6dx

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۲ ق.ظ

۱ نظر

نظر 1 - 1 از 1ابتدا« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    سلام.سایتتون عالیه

نظر 1 - 1 از 1ابتدا« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه