دکترصادقلو در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت ۴هزار شهید استان :احداث دهکده مقاومت جوهره اجلاسیه ۴هزار شهید استان می باشد

البرز گلستان/دکتر حسن صادقلو در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت ۴هزار شهید استان که در محل دفتر استانداری برگزار گردید.دهکده مقاومت را جوهره اجلاسیه ۴هزار شهید استان دانست و اظهار کرد: پیام داری شهیدان، اقدامات مهم آنان و پشتیبانی خانواده هایشان از جبهه ها و فرهنگ شهادت باید در دهکده مقاومت منعکس شود.

دکتر حسن صادقلو در ادامه تصریح کرد: برای احداث دهکده مقاومت نزدیک ترین فضا به مرکز استان باید در اولویت باشد و در طراحی و ساخت آن باید از ظرفیت طراحان و معماران استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری گرگان طرح مورد نظر خود را برای تبلیغات محیطی اجلاسیه ارائه نماید، گفت: باید در طراحی ها با استفاده از توان طراحان و بدون بهم ریزی مبلمان شهری از طرح های نو و شیوه های جدید استفاده کنیم.

وی استفاده از ظرفیت های ملی در تامین اعتبارات اجلاسیه را مهم دانست و خاطر نشان کرد: باید بر اساس نظام مندی مشخصی استفاده از ظرفیت های ملی، استانی و دستگاهی در تخصیص اعتبارات مشخص شود و با یک چارچوب مشخص مباحث اجلاسیه مدیریت گردد.

استاندار گلستان اطمینان بخشی در راستای اعتبارات را خواستار شد و گفت: دفاع مقدس مقوله ای مردمی است و در این راستا توجه به خیرین فرهنگ ایثار و شهادت می تواند بیش از پیش در تقویت این روحیه موثر باشد.

صادقلو با اشاره به نمونه های داخلی و خارجی دهکده های مقاومت یادآور شد: باید نقاط شاخص فرهنگی استان و شهدا در دهکده مقاومت برجسته شود و اقدام و عمل آنان در عرصه پایداری خود را بروز دهد.

همچنین در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت ۴هزار شهید استان، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات پیشین، برنامه های خاص ویژه اجلاسیه، برآورد هزینه ها ارائه کرد و گفت: عدم اسراف، توجه به طرح های نوین و همگام با فرهنگ شهید و شهادت مورد توجه برگزارکنندگان اجلاسیه است.

همچنین در این جلسه روسا و دبیران کمیته ها گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات خود در راستای برگزاری اجلاسیه ۴هزار شهید استان ارائه کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۰ ب.ظ

دیدگاه