- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

امینی مدیرکل زندان‌های گلستان: آزادی ۱۱ نفر از زندانیان در جشن نسیم مهر/رشد ۳۱ درصدی آزادی زندانیان به کمک ستاد دیه در سال۹۴

البرز گلستان/محمود امینی مدیرکل زندان‌های استان گلستان در جشن نسیم مهر از آزادی ۱۱ نفر از زندانیان در این روز خبر داد و اظهار داشت: ۶ نفر از این تعداد با کمک ۱۰ میلیون تومانی انجمن حمایت از زندانیان آزاد شده‌اند و ۵ نفر دیگر هم با کمک ۲۰ میلیون تومانی ستاد دیه مردمی استان از بند آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که برای خانواده‌های مددجویان زندانی انجام می‌شود، افزود: در این مراسم از بانوانی که در طول دوره زندانی همسرانشان موفق به اداره امور زندگی‌شان شده و چرخ اقتصادی خانواده را با مشاغل خانگی چرخانده‌اند، تقدیر می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان گلستان همچنین مدیر کل اداره زندان‌های استان از اهدای ۲ کمک هزینه یک میلیون تومانی تهیه جهیزیه برای دخترانی که پدرانشان در زندان به سر می‌برند خبر داد و گفت: تعداد ۲۰  کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی هم به زنان سرپرست خانوار مددجویان زندانی که همسرانشان حبس‌های طولانی مدت دارند اهدا می‌شود.

امینی گفت: سال گذشته موفق شدیم به کمک ستاد دیه و پرداخت ۸ میلیارد تومان بیش از ۲۳۷ زندانی را آزاد کنیم و این در حالی بود که سال ۹۳ تنها ۱۶۳ نفر آزاد شدند که رشد ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل زندان‌های استان گلستان تصریح کرد: اولویت اصلی ستاد دیه استان گلستان کمک به خانواده‌هاست که با از دست دادن سرپرست خانواده و یا یکی از اعضای خود دچار مشکل هستند و در این راستا تلاش‌های زیادی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: در سال ۹۴ موفقیت‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در سال ۹۵ هم برنامه‌های بیشتری را داریم.

0 [1]
0 [1]