- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان در جشن بزرگ خانوادهای کارکنان ارتش: خطر امروز توسط دشمنان همواره در حال رخنه به کانون خانوادها است

البرز گلستان/سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰در جشن بزرگ خانوادهای کارکنان ارتش که در سالن چند منظوره تیپ ۲۳۰ برگزار گردید گفت.خانواده در سیر تکاملی هر فرد و اجتماعی. از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.به گونه ای که غفلت از ان. جامعه ی انسانی را دچار انحراف کرده و موجب عدم استفاده ی بهینه از ظرفیت هایی که خداوند به انسان عطا نموده می شود.ایشان تصریح کرد.مکتب انسان ساز اسلام به این مهم توجه ویژه داشته و معارف زیادی را در مسیر استحکام بنیان خانواده به ذهن های تشنه بشریت عطا فرموده است.
فرمانده تیپ ۲۳۰٫افزود.در دنیای معاصر هر روز مکتبی نوظهور خود را مهمان ناخوانده ی اندیشه های انسانی می کند که هر کدام مدعی اعطای ارامش به انسان بوده و در حیطه ی میایل خانواده و ارتباط زوجین و فرزندان نسخه پیچی میکنند.
وی ادامه داد.امروز ضرورت است که همه ی ما از راه کارهای عملی معارف قران و اهل بیت درباره ی استحکام بنیان های خانواده دو صد چندان می شود که باید همه ی ما این مهم را جدی بگیریم.پس باید زنگ خطر را بشنویم چون خطر امروز توسط دشمنان همواره در حال رخنه به کانون خانوادها است.با بصیرت و اینده نگری و اندیشمندانه در صدد خنثی این هجمه حرکت کنیم و نگذاریم فرزندان ما از راه و مسیر انقلاب منحرف شوند.

در پایان مراسم نیز به قید قرعه به تعدادی از خانوادها هدیه کارت اهدا گردید.

0 [1]
0 [1]