سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان در جشن بزرگ خانوادهای کارکنان ارتش: خطر امروز توسط دشمنان همواره در حال رخنه به کانون خانوادها است

البرز گلستان/سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰در جشن بزرگ خانوادهای کارکنان ارتش که در سالن چند منظوره تیپ ۲۳۰ برگزار گردید گفت.خانواده در سیر تکاملی هر فرد و اجتماعی. از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.به گونه ای که غفلت از ان. جامعه ی انسانی را دچار انحراف کرده و موجب عدم استفاده ی بهینه از ظرفیت هایی که خداوند به انسان عطا نموده می شود.ایشان تصریح کرد.مکتب انسان ساز اسلام به این مهم توجه ویژه داشته و معارف زیادی را در مسیر استحکام بنیان خانواده به ذهن های تشنه بشریت عطا فرموده است.
فرمانده تیپ ۲۳۰٫افزود.در دنیای معاصر هر روز مکتبی نوظهور خود را مهمان ناخوانده ی اندیشه های انسانی می کند که هر کدام مدعی اعطای ارامش به انسان بوده و در حیطه ی میایل خانواده و ارتباط زوجین و فرزندان نسخه پیچی میکنند.
وی ادامه داد.امروز ضرورت است که همه ی ما از راه کارهای عملی معارف قران و اهل بیت درباره ی استحکام بنیان های خانواده دو صد چندان می شود که باید همه ی ما این مهم را جدی بگیریم.پس باید زنگ خطر را بشنویم چون خطر امروز توسط دشمنان همواره در حال رخنه به کانون خانوادها است.با بصیرت و اینده نگری و اندیشمندانه در صدد خنثی این هجمه حرکت کنیم و نگذاریم فرزندان ما از راه و مسیر انقلاب منحرف شوند.

در پایان مراسم نیز به قید قرعه به تعدادی از خانوادها هدیه کارت اهدا گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه