متقی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان:پرداختن به حوزه جوانان یکی از تکالیفی است که همه امور دستگاه ها نسبت به آن وظیفه دارند

البرز گلستان/محمود متقی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام) ویژه تجلیل از جوانان برتر استان گفت: باتوجه به اینکه ۱۱ شعبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز جوان نام گرفته برنامه های متعددی در این راستا برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه برنامه خوبی خوبی در هفته جوان در سطح استان پیش بینی شده است، افزود: سیاست اصلی این برنامه ها ایجاد شور، نشاط، شادابی و امید بخشی به جوانان بود.

 متقی اظهارداشت: پرداختن به حوزه جوانان یکی از تکالیفی است که همه امور دستگاه ها نسبت به آن وظیفه دارند و باید آن را انجام دهند.

 وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده جشنواره حضرت علی اکبر(علیه السلام) در استان برگزار می شود و از جوانان و نخبگان گلستانی در زمینه های مختلف تجلیل می شود.

 معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: باید توجه داشته باشیم که جوانان ما نیازمند به تجلیل ما نیستند بلکه آنان خواهان توجه بیشتر از سوی مسئولان هستند.

 وی یادآور شد: باور داشتن جوانان و اعتماد کردن به آنان یکی از خواسته های اصلی امروز این قشر است و ما باید توجه داشته باشیم در هرکجایی که به جوانان اعتماد کردیم نتایجی جز مثبت حاصل نشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۵ ب.ظ

دیدگاه