معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش وجوانان در نشست با سمن‌های جوان گلستان خبر داد:تا پایان سال ۹۵ برای هر ۵ هزار جوان یک سمن خواهیم داشته باشیم

البرز گلستان/محمدرضا رستمی در نشست با سمن‌های جوان استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع ملی جوانان امسال در کشور تشکیل می‌شود و اعضای این مجمع ملی جوانان به نمایندگی از جوانان ایرانی در همه شوراها و نهادهای تصمیم ساز وتصمیم گیرکشور حضور خواهند داشت.

وی افزود: سامانه مجازی کارآفرینی جوانان با هدف فراهم کردن اشتغال بیشتر برای این قشر همزمان با هفته جوان فعالیت خود را آغاز کرد تا به این وسیله بتوانیم مطالبه اشتغال جوانان را برطرف کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش وجوانان همچنین از واگذاری کارت ملی آتیه جوان که موضوع تامین کالا و خدمات مورد نیاز جوانان با تخفیف ویژه و شرایط سرمایه‌گذاری خاص خبر داد و تصریح کرد: در مرحله نخست دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و در مراحل بعد همه جوانان را شامل خواهد شد.

رستمی گفت: بیش از ۷۵۰ هزار برنامه آموزشی و مشاوره در موضوع ازدواج در سال ۹۵ برنامه ریزی شده که در این هفته آغاز شد.

وی سیاست توسعه گروه‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) به تعداد ۲ هزار سمن را از دیگر برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: قصد داریم با فعال‌سازی و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد تا پایان سال ۹۵ برای هر ۵ هزار جوان یک سمن داشته باشیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش وجوانان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری معاونان و کارشناسان  امور جوانان سراسر کشور گامی موثر در توسعه اجتماعی و اقتصادی برداشته شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۵ ق.ظ

دیدگاه