طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدار با دانشجویان دانشکده فرماندهی ارتش:برای همیشه الهام بخش جامعه و آحاد نیروهای مسلح خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی بازوی توانمند و قدرتمند نظام در مقابل تهدیدات دشمن است.

البرز گلستان / طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  در دیدار با دانشجویان دانشکده فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته بخوبی در مسیری که امام خمینی(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری ترسیم نموده اند حرکت کند و هیچگاه نیروهای جان برکف آن، آرمانهای انقلاب را فدای منافع شخصی نکرده اند.

وی یادآور شد: نقش آفرینی های ارتشیان دلاور و مومن در همراهی با سایر نیروهای مدافع انقلاب در مقابله با گروهکها و تجزیه طلبان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن مصاف با ارتش بعثی صهیونیستی صدام طی هشت سال دفاع مقدس، برای همیشه الهام بخش جامعه و آحاد نیروهای مسلح خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: به اطف الهی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های بومی و با توسعه تجهیزات و دست یابی به فن آوری‌های نوین تسلیحاتی و نیز برخورداری از نیروی انسانی ورزیده،‌ مومن و انقلابی به نقطه‌ای رسیده است که به عنوان دژمستحکم و اطمینان بخش دفاعی نظام و ملت ایران درمقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم بزرگترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: یکی از فاکتورهای مهم برای توسعه پدافند داخلی بحث اعتماد سازی عمومی است که در همین راستا ما به عنوان مسئولین وظیفه داریم همواره پاسخگوی مردم باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور در صحنه و حمایت های بی نظیرشان بسیاری از توطئه های دشمنان نظام را نقش بر آب کرده اند که نمونه های اخیرش را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند مشاهده کردیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: در همین استان گلستان بیش از ۸۰ درصد مشارکت مردمی در انتخابات اخیر داشتیم و در برخی از شهرهای ما میزان مشارکت بالای ۹۰ درصد بود.

طهماسبی با اشاره به وحدت بی بدیل و مثال زدنی اقوام و مذاهب در استان گلستان اظهار کرد: امروز در استان گلستان با وجود ۲۰ قومیت مختلف و جمعیت ترکیبی شیعه و سنی کوچکترین مشکلی وجود ندارد و مردم فهیم استان برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تقویت وحدت و همگرایی را در جوامع اسلامی، آینده از آن امت بزرگ اسلام خواهد بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه