دکتر هنرور رئیس مرکز بهداشت گلستان از کمک ۵میلیارد ریالی خیرین سلامت علی اباد کتول جهت ساخت واحد دندانپزشکی در این شهرستان خبرداد

البرز گلستان/  با حضور دکتر هنرور رئیس مرکز بهداشت استان گلستان حجت السلام لیوانی رئیس مجمع  و بزرگمهر مدیر عامل خیرین استان ومجمع خیرین شهرستان علی آباد کتول نشستی عصر امروز در دفترخیرین استان  جهت توسعه فضای فیزیکی و تجیزات واحد دندانپزشکی در مرکز شماره یک علی آباد  برگزار گردید.

دکتر هنرور رئیس مرکز بهداشت استان گلستان در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین سلامت در جهت ایجاد تاسیسات و مراکز بهداشتی در مانی در سطح استان با اشاره به اقدام خداپسندانه خیرین در بخشهای مختلف تاکید کرد: باید در راستای جذب خیرین حوزه سلامت تبلیغات و اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد تا افرادی که به کمک همنوعان خود در این بخش تمایل دارند با فعالیت ها و اهداف این مجمع آشنا شده و به صورت هماهنگ عمل کنند.

وی سپس افزود: سلامت دندان و هزینه آن معادل کل هزینه درمانی است یک انسان در طول عمرش می باشد.

دکتر هنرور در ادامه اظهار داشت : با توجه به کمک خیرین سلامت شهرستان علی آباد دراین زمینه تجهیزات مرکز فوق الذکر و مورد نیاز توسط معاونت بهداشتی دانشگاه تامین می گردد.

وی در خاتمه بیان داشت :  ساخت این مرکز با نظارت دفتر فنی دانشگاه انجام می شود تا استانداردهای لازم انجام گیرد.

در ادامه مدیر خیرین سلامت علی اباد کتول از شروع این طرح از مرداد ماه سال جاری و با کمک ۵میلیارد ریالی خیرین سلامت خبرداد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۹ ب.ظ

دیدگاه