طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان:خوشبختانه نیروی انتظامی با بکارگیری فن آوری های روز و ابزارهای پیشرفته در زمینه دستگیری متهمان بسیار موفق عمل کرده

البرز گلستان/علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از قرارگاه مقابله با سرقت و مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ استان بازدید کرد.

“علی اصغر طهماسبی” در نشستی که پس از این بازدید با فرماندهی انتظامی استان داشت ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای جان برکف ناجا در برقراری امنیت جامعه، اظهار کرد: تأمین امنیت هزینه های خاکستری دارد و زحمات شبانه روزی شما در حفظ و برقراری آرامش و امنیت، دیده نمی شود.

وی گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی با بکارگیری فن آوری های روز و ابزارهای پیشرفته در زمینه دستگیری متهمان بسیار موفق عمل کرده و شاهد هستیم که متخلفین و برهم زنندگان امنیت جامعه در کمترین زمان ممکن دستگیر می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر فرهنگسازی رعایت نکات پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: در کنار تلاش های پلیس از مردم عزیز استان نیز انتظار داریم تا نکات پیشگیرانه را در حوزه سرقت رعایت کنند.

سردار میرفیضی فرماندهی انتظامی استان نیز در این دیدار طی سخنانی؛ از ۱۲ اقدام کوتاه مدت صورت گرفته در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت در استان گلستان خبرداد.

وی عدم وجود صندوق امانات در شعبات بانکهای استان را یکی از مهمترین عوامل اصلی سرقت پول نقد و طلا از منازل عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان، پایش تصویری و تقویت گشت های انتظامی در نقاط جرم خیز استان را از مهمترین اقدامات ناجا در پیشگیری از وقوع سرقت برشمرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه