باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خبرداد: با دریافت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه یک هزار و ۸۷۶ نوعروس تحت حمایت این نهاد راهی خانه بخت شدند

البرز گلستان/مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) گلستان گفت: یک هزار و ۸۷۶ نوعروس تحت حمایت این نهاد با دریافت ۳۹ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

 ابراهیم باغبانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) گلستان گفت: پایدار سازی خانواده و فراهم ساختن زمینه ای برای ازدواج موفق از اولویت های اساسی کمیته امداد برای مددجویان و خانواده های نیازمند است.

 وی افزود: درهمین راستا این نهاد با برگزاری دوره های آموزشی متعدد برای دختران جوان، نوعروسان و همسران جوان با ارتقاء سطح دانش و بینش مددجویان زمینه یک ازدواج موفق را برای آنها فراهم می سازد.

 باغبانی با بیان اینکه این نهاد کمک های مالی خوبی هم برای دختران در آستانه ازدواج دارد، تصریح کرد: یک هزار و ۸۷۶ دختر جوان در آستانه ازدواج با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال از منابع دولتی، صدقه و زکات، خیریه ها و کمک های حامیان طرح اکرام در سال گذشته راهی خانه بخت شدند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) گلستان اضافه کرد: پرداخت کمک جهیزیه به ۲۸ نفر از دختران غیر تحت پوشش با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال، پرداخت هدیه ازدواج به ۱۸۸ پسر تحت حمایت با اعتبار یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال و کمک به تامین جهیزیه ۱۲۶ بانوی تحت حمایت که ازدواج مجدد داشتند با اعتبار۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته بوده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۶ ب.ظ

دیدگاه