سردار میرفیضی، فرمانده انتظامی گلستان در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت:مادرحوزه ایثار و شهادت به دنبال چیزی هستیم که در جامعه تغییر رفتار ایجاد کند

البرز گلستان/سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی گلستان در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور استاندار گلستان و مدیران استانی  برگزار شد اظهار کرد: مخاطبان ما فقط جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا نیستند بلکه مخاطب این برنامه ها همه مردم هستند.

 وی ادامه داد: ما  در حوزه ایثار و شهادت به دنبال چیزی هستیم که در جامعه تغییر رفتار ایجاد کند .

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: برای موفقیت در کارها باید از وضعیت موجود برداشت درستی کرد و در مرحله اول تشخیص وبعد تجزیه و تحلیل درستی از مشکلات دست پیدا کرد و در نهایت به مرحله اجرا و ارزیابی رساند.

 وی تاکید کرد: باید برای استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها برنامه ریزی کرد و هر دستگاهی نیز باید برنامه های خود را ارائه دهد.

 سردار میرفیضی بیان کرد: اگر ظرفیت ها در بخش های مختلف اعم از اطلاع رسانی و آموزش همگانی ساماندهی شود، اثرات خوبی در جامعه باقی خواهد گذاشت و موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

 وی ضمن بیان اینکه برخی از امور نباید به صورت عادی پیگیری شود بلکه اقدام جهادی می خواهد، تصریح کرد:  آسیب های زیادی در جامعه وجود دارد که برای حل و رفع آنها نیاز به توسعه این فرهنگ هستیم.

 فرمانده انتظامی استان در خاتمه تصریح کرد : توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار فراگیر است که همه بخش ها موظف به همکاری هستند. بهتر است برای اثربخشی بیشتر اقدامات و برنامه ها کارگروه های تخصصی تشکیل تا بر روی مصوبات کار کارشناسی انجام شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه