مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان:نگاه مردم به نیازهای ارتباطی براساس فناوریهای روز دنیا تغییر شکل داده است

البرز گلستان /مدیرعامل ، معاونت شبکه و مدیران شرکت همچنین روسای و دبیران کمیته های مختلف تعالی سازمانی برگزار شد

مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان با اشاره به ضرورت عزمی راسخ در اجرای تعالی سازمانی درشرکت اظهار کرد: جدیت در اجرای این طرح را از اعضای این کمیته خواهانیم و باید بیشتر از گذشته در پیاده سازی ارکان تعالی سازمانی در شرکت تلاش نماییم .

وی گفت : هرگونه تحول در شرکت درگرو تعالی سازمانی است و میبایست نتایج این تلاشها کاملا ملموس بوده و مشتریان ما از آن بهره مند گردند.

مدیرعامل مخابرات گلستان افزود:نگاه مردم به نیازهای ارتباطی براساس فناوریهای روز دنیا تغییر شکل داده است و با تجهیز سازمان به علم روز بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده در مدل تعالی سازمانی میتوانیم نیاز مشتریان را برآورده نماییم .

وی موفقیت و نیل به اهداف شرکت را در همراهی و همدلی تمام کارکنان و قبول مدل تعالی سازمانی در اجرای تمامی فرآیندها دانست و گفت :کارکنان دلسوز ، با انگیزه و توانمند دریک ساختار مناسب سازمانی و با رهبری خوب برپایه استراتژیهای تعیین شده میتوانند تعالی را در شرکت محقق نمایند .

مهندس شهمرادی تحول و تغییر در خدمات الکترونیکی نیاز امروز ماست و باید برای رفع آن باید همت نماییم.

وی در پایان جلسه رسما آغاز اجرای این طرح در شرکت را اعلام و برنامه ریزی مدون برای آن را از اعضای کمیته تعالی سازمانی خواست.

ابتدا مهندس علی عرب مدیرتعالی مخابرات استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اجرا شده در خصوص اجرای این طرح درسال گذشته برنامه های سال ۹۵ را تشریح و نسبت به اجرای آن براساس برنامه زمانبندی شده توسط اعضای کمیته تاکید کرد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۰ ق.ظ

دیدگاه