برگزاری پیاده روی همگانی در شهرستان گنبد کاووس با رویکرد کنگره ۴ هزار شهید استان گلستان باحضور مدیر کل ورزش و جوانان

البرز گلستان/پیاده روی با حضور هزاران نفر از شهروندان گنبدکاووس و شهرها و روستاهای همجوار از محل برج قابوس به عنوان بزرگترین بنای آجری جهان در مرکز شهر تا مجموعه تفریحی الغدیر در حاشیه شهر گنبد برگزار شد.
در این پیاده روی بزرگ علاوه بر شهروندان، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، فرماندار ویژه و مسئولان شهرستان به همراه فرهاد قائمی بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال حضور داشتند.

در این مراسم، رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور با اشاره به فعالیت ۶۰ انجمن و کمیته ورزشهای همگانی، گفت: سبک زندگی با ورزش، پیاده روی و تحرک در مسیر درست قرار می گیرد و این انتظار می رود که برای جلوگیری از بیماری چاقی باید ورزشهای هوازی سه تا پنج بار در هفته بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه را انجام دهیم.

امیر مجدآرا با تاکید بر ضرورت توسعه ورزشهای همگانی گفت: در سال جاری توسعه این ورزش بیش از گذشته مورد توجه ما قرار گرفته و گنبدی ها با حضور پرشور خود رکورد دار شدند.

وی با تاکید بر اینکه از طریق ورزش می‎توان سلامتی را تضمین کرد و افزود: مردم گنبدکاووس در مراسم پیاده‎روی خانوادگی امسال رکورد زدند.

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و نیز قرعه کشی دو دستگاه خودرو پراید، ۳۰ دستگاه دوچرخه و تعداد زیادی لباس ورزشی و لوازم خانگی در بین شرکت کنندگان از دیگر برنامه هایی بود که در این پیاده روی خانوادگی برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۲ ب.ظ

دیدگاه