حجت الاسلام محمد آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان:عقیدتی سیاسی تلاش کند فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در بین کارکنان و خانواده ها نهادینه شود

البرز گلستان/حجت الاسلام محمد آل هاشم، در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه لشکر ۳۰ گرگان و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گفت: آنچه در سال جاری اهم برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی و مدنظر مقام معظم رهبری است، توجه به حفظ قرآن کریم در بین کارکنان ارتش است.

وی تصریح کرد: برابر فرمایش مقام معظم رهبری باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم که سهم ارتش ۵۷ هزار نفر است. باید با یک برنامه ریزی راهبردی بتوانیم ظرف ۱۰ سال آینده تعداد حافظان قرآن را از پنج هزار نفر ارتقا دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: بحث دوم اقتصاد مقاومتی است که تنها وظیفه دولت نیست؛ بلکه اقتصاد مقاومتی باید از خانه هر ایرانی شروع شود و عقیدتی سیاسی تلاش کند فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در بین کارکنان و خانواده ها نهادینه شود.

حجت الاسلام محمد آل هاشم اظهار کرد: بحث سوم پیشرفت علمی خانواده کارکنان ارتش است که باید توجه خاصی به آن شود و باید تلاش شود بنیه علمی کارکنان قوی شود و اطلاعات و معلومات به روزی داشته باشند.

وی با تاکید به آگاهی از برنامه هایی که دشمنان برای نفوذ در کشور دارند، گفت: باید برنامه های نفوذ شناسایی شود و برای جلوگیری از آن برنامه ریزی جامع و کاملی انجام شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دشمن همواره خواهان اختلاف بین مسئولان است و هرگز خواهان پیشرفت کشور نیست، اظهار کرد: در این زمینه باید نیروی زمینی و ارتش هوشیار باشند، چون دشمن نتوانست از طریق جنگ نظامی و سخت با ایران وارد عمل شود در صدد نفوذ نرم و خاموش است که برای رسیدن به این منظور از هیچ حقه شومی دست بردار نیست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۱ ب.ظ

دیدگاه