دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در جشن دانشجویان جدید الورود:دانشجو یعنی تلاش امید آینده و صبر

به گزارش خبرنگار البرز گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و جشن دانشجویان جدیدالورود دانشجویان پیام نور شهرستان کردکوی مراسم ویژه ای در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی از سوی این دانشگاه برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا دکتر مسلمی پور ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان طی سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم

به مهمانان و دانشجویان جدیدالورود در باره اهمیت جایگاه پیام نور در سطح جامعه بیان داشتند که : دانشگاه پیام نور با بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی باعث شکستن سد کنکور شد و فراگیری دانش باحفظ سطح آن برای همه امکانپذیر نموده است .

سخنران بعدی این همایش حجت الالسلام شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی بوده وی نیز طی سخنان کوتاهی ضمن اهمیت ماه ذیحجه بیان نمود که من خودم اکثر بچه هایم پیام نوری هستند و پیام نور ضمن اینکه دانشگاه معتبری است دانشجویان معتبری نیز دارد .

سپس دکتر نظری مهر نماینده نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمد گوئی به دانشجویان بیان نمود: ما به شما تبریک می گوییم که وارد این دانشگاه شده اید و انشاالله همه ما جز کسانی باشیدکه وقتی خارج می شوید از این دانشگاه با علم و فناوری کامل باشد .

وی سپس ضمن اهمیت دانشگاه پیام نور متذکر شدند : انشالله در این دانشگاه رشته های داشته باشیم که با توجه به جغرافیای منطقه اهم رشته های شیلات و جنگل وسایر رشته های که بحث اشتغال نیز در آن باشد .

و ی ادامه دا د: دکتر شهریاری از کسانی است که تجربیات بسیار خوبی درکشور دارد وانشالله امیدواریم برای توسعه شهرستان و استان می تواند قدم های مثبتی بردارد .

وی در پایان در باره اهمت مکالمه زبان انگلیسی گفت : ما آمدیم در درسهای دانش آموزان گرامر را زیاد کردیم بجای اینکه مکالمه زبان را بیشتر کنیم و همین باعث دوری بچه ها از این درس شده است و من متاسفم که ما

به هنگام حضور در کشورهای خارجی وقتی که زبان بلد نباشیم به همراه خود مترجم زبان داریم .

آخرین سخنران این همایش دکتر شهریاری ریاست عالی دانشگاه پیام نور گلستان بوده است وی ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدید الورود پیام نور بیان داشت : کسب علم و دانش وظیفه همه شما جوانان هست که آینده در اختیار شماست و دانشجو یعنی تلاش امید آینده و صبر و دانشجو سیری را طی می کند همانندکوهنورد که پس از طی مسیر سخت ودشوار لذت شیرینی رسیدن به آن قله رفیع برایش بسیار شیرین است.

وی سپس با توجه به رسیدن جشن ۲۵ سالگی دانشگاه پیام نور بیان داشت : دانشگاه پیام نور در ۲۵ سال پیش با شعار همه وقت همه جا برای همه کار آموزشی را شروع گرد امروز با یک ربع قرن یکی از دانشگاههای تاثیر گذار در عرصه علم و هنر است .

وی سپس ادامه داد : دانشگاه پیام نور با جمعیت حدود یک میلیون نفر دانشجو در همه خانواده ها عضویت دارد با حدود ۵۰۰مرکز و واحد و ۹۵ درصد دانشجوی بومی و ۱۴میلیون جلد کتاب در همه نقاط کشور.

وی در باره افتخارات این دانشگاه گفت : دانشگاه پیام نور رتبه هشتم علمی کشور و رتبه ششم راه دور آموزشی از راه دور و مقام دوم اسیا بزرگترین شبکه آموزشی مجازی واز لحاظ فرهنگی سالمترین و نجیب ترین دانشجویان را دارد و این هم مرهون زحمات همه افراد خصوصا نقش نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها ست.وی در خاتمه بیان داشت : نیروی انسانی یکی از سرمایه های کشور است وشما انشجویان این نیرو و آینده این کشور را رقم می زنید و انشاالله با امیدی که از سوی دولت تدبیر و امید بوجود آمده است انشالله بتوانیم دانشجویانی با سطح علمی بالا و اعتقادی و نقطه جهشی در علم و فنا وری داشته باشیم.
5op83o978592we47sc6f
DSC04892
DSC04893
DSC04898
DSC04899

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۰ ق.ظ

دیدگاه