- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت السلام لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان از اهداء ۳۰هزار متر زمین درشهرستان گالکش جهت ساخت بیمارستان توسط یکی از خیرین سلامت خبرداد

البرز گلستان/ نشست خیرین سلامت استان گلستان با حضور حجت السلام لیوانی رئیس مجمع خیرین و بزرگمهر مدیر عامل خیرین استان و شورای خیرین شهرستان گالیکش در رابطه با اهدای ۳۰هزار متر زمین ازر زمین های مرغوب در شهرستان گالکش از سوی خیر سلامت حاج غلام خسروی جهت احداث بیمارستان برگزار گردید.

در این نشست حجت السلام لیوانی رئیس مجمع خیرین گلستان ضمن تقدیر از این عمل مستحسن و نیکو این خیربا توجه به آیات و احادیث اظهارکرد:بعد از فوت هرکسی مردم می گویند مرحوم برای ورثه چه گذاشت و لی ملائک می گویند: متوفی چه برای خودش گذاشته است

وی خطاب به خیرین افزود: تا زمانی خودتان هستید برای خودتان کار کنید و اطمینان نداشته باشید دیگران برای شما کاری انجام بدهند.

وی در ادامه بیان کرد: خداوند در قیامت به آدمها خبر می دهد آنچه در زمان حیات انجام دادید بعد از مرگ نیز اثرش مشخص می شود وی افزود : روزه ونماز اثرش تا زنده هست مشخص می شود ولی اگر کار خیری از جمله مدرسه بیمارستان و درمانگاه و مسجد اگر بسازد بعد از مرگش نیز اثرش باقی می ماند.و افراد مواجه می شوند با کوهی از اعمال خیر.

در ادامه خیر سلامت خسروی با اعلام آمادگی مبنی بر واگذاری این زمین برای ساخت بیمارستان مقرر شد که کلیه شرایط وی در قولنامه لحاظ شود .

همچنین بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان ضمنئ تقدیر از این عمل خیر در باره چهار چوب این قرارداد افزود: تعیین نام بیمارستان با خیر محترم می باشد  وی افزود : با توجه به شرایط خیر که این زمین فقط برای ساخت بیمارستان می باشد و دو نفر از معتمدین وی در ساخت این بیمارستان نظارت داشته باشند از همکاری فرماندار گالکش جهت تسریع کردن در ساخت این بیمارستان خبرداد.

DSC07671 [1]

0 [2]
0 [2]