بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان به مناسبت هفته سلامت خبرداد: افتتاح اورژانس بین راهی پیش بیمارستانی ۱۱۵ روستای عطا آباد شهرستان آق قلا(گلستان) با مشارکت خیرین سلامت

البرز گلستان / به مناسبت هفته سلامت اورژانس بین راهی پیش بیمارستانی ۱۱۵ عطا آباد شهرستان آق قلا(گلستان) با مشارکت خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی  با حضور بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان دکتر صفائی رئیس ۱۱۵ استان هیوه چی فرماندار آق قلا و مدیران دنشگاه علوم پزشکی استان و روحانیون و خیرین سلامت شهرستان و اهالی روستا افتتاح شد.

بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان در مصاحبه اختصاصی با این رسانه در باره چگونگی ساخت این پایگاه اظهار کرد: پایگاه اوراژنس ۱۱۵ که در این محل حداث گردید در ابتدازمین آن به مساحت ۵۰۰متر مربع توسط یکی از خیرین سلامت اهداء شد.

وی افزود : علاوه برزمین مبلغ ۵۰۰میلیون ریال توسط خیرین سلامت منطقه و ۴۰۰میلیون ریال توسط دانشگاه علاوه بر تجهیزات آن یاری رسانند.

مدیر عامل خیرین سلامت در باره علل ساخت این پایگاه در این مکان تصریح کرد: این پایگاه به جهت کمک رسانی به تصادفات جاده ای دراین منطقه که جزء اولویت های وزارت بهداشت و درمان بوده است احداث شده است.

بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان از طرحهای بهداشتی و درمانی دیگر در شهرستان آق قلا تاکید کرد  که : خیرین سلامت این منطقه آمادگی کامل دارند ۱۰۰درصد مرکز بهداشتی شماره ۱و۲ و همچنین و سه اورژانس  بین راهی را احداث نمایند که توسط خیرین در حال احداث می باشد.

عطا آباد آق قلا از روستاهای محروم استان گلستان بود که به لحاظ نیازمندی مردم این حرکت خیر خواهانه انجام شد.

photo_2016-04-26_09-27-18

photo_2016-04-26_09-27-26

photo_2016-04-26_09-28-23

photo_2016-04-26_09-28-40

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۱ ب.ظ

دیدگاه