- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

استاندار گلستان در در شورای برنامه ریزی استان:در انتخابات استیفای حقوق کاندیداها رادر راستای استیفای حقوق مردم می دانیم

استاندار گلستان:خارج از حیطه حاکمیتی  مسئله انتخابات راحیطه قیامتی می دانم

البرز گلستان/شورای برنامه ریزی استان گلستان با حضور استاندار وربیعی معاون اقتصادی و منابع انسانی و مروتی معاون عمرانی پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

دکترصادقلو استاندار گلستان در این نشست در باره بحث انتخابات مرحله دوّم در گلستان اظهار کرد:  استان در مرحله دوم انتخابات هست و آن عین مرحله اوّل بسیار مهم است.و مردم با همان شور و شرایط باید حضور پیدا کنند.

وی ضمن بیان اینکه ما در سه حوزه انتخابات داریم و انتخابات باید در بی طرفی کامل پیگیری و در رعایت امانتداری رعایت حق الناس باید پیگیری شود تصریح کرد: رویکرد سیاسی استان بخشی در اندام انتخابات است  و هیچ دستگاهی حق ندارد از کاندیدای خاصی حمایت کند.

استاندار گلستان بیان کرد: حضور مردم در مرحله نخست برند خوبی برای استان شد که نشان می‌دهد کانون‌های بحران مدیریت شدند و انتخابات در امنیت برگزار شد.

صادقلو ضمن بیان این نکته که : ما باید زمینه بی طرفی و اعتماد را ایجاد کنیم تا آرامش در انتخابات بوجود بیاید.تاکید کرد: برخی از مهندسی انتخابات می گویند  و اظهار می کنند بی‌طرفی خود را ثابت کنید درحالی‌که نتایج انتخابات مرحله اوّل تائید شد و

هئیت اجرائی و انتخابات را نیز شما تایید کردیید.

و ی در ادامه افزود:این ادبیات باید کنار گذاشته شود، همین ادبیات برای آن‌ها هم جاری است اما ما می‌گوییم که همه بی‌طرفی خود را ثابت کرده و همه در آرامش و اعتماد کامل در انتخابات شرکت کردند.

دکتر صادقلو سپس تصریح کرد: بر اعتمادسازی تأکید ویژه‌ای داریم و استیفای حقوق تمام کاندیداها رادر راستای استیفای حقوق مردم می دانیم ضمن آنکه خارج از حیطه حاکمیتی این مسئله  راحیطه قیامتی می دانم.

استاندار گلستان همچنین ضمن خطاب به کاندیداها و تمام حوزه‌های اجرایی و نظارت تصریح کرد: کاندیداها و تمام حوزه‌های اجرایی و نظارت در رودخانه فرافکنی‌های پیشگیرانه قرار نگیرند،از این جهت حرفهایم را به جامعه خواهم زد ودر قاعده قانون همه چیزاثبات خواهیم کرد.

دکتر صادقلواستاندار گلستان در خاتمه بیان داشت:ان شالله وظیفه حاکمیتی در رعایت حق الناس همانطور که حضرت امام فرمودند وهمانطور که امانتداری را مقام معظم رهبری فرمودند جلو خواهیم برد

 

0 [1]
0 [1]