- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

غنیان معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور در گلستان خبر داد: ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه در بخش بهداشت و درمان توسط خیرین سلامت در سال ۹۴

غنیان:در سال ۹۵، توسعه دفاتر خیرین سلامت در کشور  مدیریت کار را خیرین خود برعهده خواهند گرفت.

اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشوردر  مراسم آغاز ساخت مرکز سلامت کلاله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیرین سلامت در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان هزینه کرده‌اند.

وی افزود: تلاش ما در سال ۹۵، توسعه دفاتر خیرین سلامت در کشور است که مدیریت کار را خیرین خود برعهده خواهند گرفت.

معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به حوزه کاری خیرین سلامت، تصریح کرد: ساخت خانه‌های بهداشت، مشارکت در ساخت و تجهیز بیمارستان و همچنین کمک به بیماران نیازمند رویکرد کاری خیران سلامت در کشور است.

غنیان گفت: امسال تلاش خواهیم کرد با وجود شرایط اقتصادی، میزان کمک از ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته به یک‌هزار میلیارد تومان کمک برسانیم.

وی اظهار کرد: کار نیکوکارانه و خیرخواهانه امری خدائی و معرفتی است که باید با فراست، نیکوکاران را شناسائی کرد و از نعمت‌‎های خدادادی در اختیار آن‌ها در راه کمک به مردم و حل مشکلات حوزه سلامت کشور به نحواحسن استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور افزود: هدف اصلی این مجمع احداث مراکز درمانی است اما این مجمع در خصوص خرید تجهیزات برای بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشت نیز فعالیت دارد.

0 [1]
0 [1]