مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان از برگزاری نخستین مسابقه استانی عکاسی تصویر اعتکاف خبر داد.

نخستین مسابقه استانی عکاسی تصویر اعتکاف کلید خورد
البرز گلستان/مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان از برگزاری نخستین مسابقه استانی عکاسی تصویر اعتکاف خبر داد.
جواد طبرسا با اشاره به اینکه دست یابی به زوایای زیبا و پنهان در ویژه برنامه های اعتکاف، تقویت و ترویج ارزش‌های مذهبی، بیان مصور احساسات اقشار مختلف مردم از اهداف برگزار کنندگان این مسابقه استانی است، گفت: کانون فرهنگی هنری هنری مسجد جامع گلشن گرگان در صدد است با برگزاری چنین برنامه هایی در جهت انتقال ارزش های اسلامی و انقلابی گام بردارد.
وی گفت: این مسابقه برای نخستین بار به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان و با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان، جمعیت هلال احمراستان، انجمن عکاسان گلستان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت فرا رسیدن ایام اعتکاف برگزار خواهد شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان موضوعات مسابقه تصویر اعتکاف را نیایش، جوان و اعتکاف، سفره های افطار و سحر و معماری مساجد و آخرین مهلت ارسال آثار را ۵ اردیبهشت ماه اعلام کرد.
وی ضمن اشاره به اینکه این مسابقه تنها بصورت تک عکس با دوربین حرفه ای و تلفن همراه برگزار می شود خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می توانند حداکثر ۵ قطعه عکس (رنگی یا تک رنگ) به همراه نام ونام خانوادگی و محل سکونت به دبیرخانه ارسال نمایند.
گفتنی است نحوه ارسال آثار از طریق نرم افزار پیام رسان تلگرام به شماره(۰۹۱۱۹۶۹۷۹۶۷) بوده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.k-golshan.ir مراجعه و یا به شماره ۰۱۷۳۲۲۲۱۰۰۶ -۰۱۷۳۲۲۴۲۱۹۱ تماس

حاصل نمایند

 

photo_2016-04-19_14-02-02.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۴ ق.ظ

دیدگاه