- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:هشت سال مقاومت دلاور مردانه و شجاعانه مردم ایران،الگویی ماندگار برای جهانیان شد

البرز گلستان/سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در جمع فرماندهان یگان ها به مناسبت ۲۹ فروردین گفت; جانبازی فداکاری و امادگی برای دادن جان،پوشیدن لباس مقدس رزمندگی نظامی را برای هر انسانی افتخار آمیز میکند.
سرهنگ اثنی عشریه تصریح کرد؛ پیام رشد و بالندگی نیروهای مصلح،پیام صلح و دوستی با کشور هاست،البته با هوشیاری ،هرنوع تعرض و تجاوز را با مشت محکم و کوبنده پاسخ خواهند داد.
ایشان افزود؛امروز یگانهای تیپ ۲۳۰ با امادگی کامل و آشنایی به روز به آموزش های ژئوپلیتیکی مناطق مختلف آمادگی هر گونه ماموریتی که برابر دستور سلسله مراتب و فرماندهی معظم کل قوا را دارند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ ادامه داد؛هشت سال مقاومت دلاور مردانه و شجاعانه مردم ایران،الگویی ماندگار برای جهانیان شد و ملت مسلمان ایران در این دوران با اتکا به قدرت الهی و ایمان به خدا به جهانیان نشان دادند که با وجود تحمل فشار ها و سختی ها و خسارات جنگی می تواند در مقابل همه زورگویان جهان با همه توان و قدرت پوشالی آنها ایستاد و پیروز شد.

سرهنگ اثنی عشر در پایان گفت؛تضمین استقلال کشور تقویت نیروهای مسلح ،ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی می تواند راهبر نوین دفاعی انسان محور با توکل به خدا ایجاد الگوی مبارزه با قدرتهای بزرگ،اثبات کارآمدی دین اسلام از دستاورد های هشت سال دفاع مقدس است.

0 [1]
0 [1]