با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی محمود اسلامیان را به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی،متن حکم بدین شرح است .
جناب آقای محمود اسلامیان

نظر به تعهد، شایستگی و صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی و بنا بر مصوبه جلسه هیأت امناء مورخ ۱۴/۷/۱۳۹۳، به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری” منصوب می‌شوید.
اکنون در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت، با عنایت به اولویت های دولت تدبیر و امید و باتوجه به جایگاه و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف سیاست های کلان دولت انتظار می رود در راستای سیاست های دولت با رعایت قانون مداری، سعی و تلاش مضاعف در بعد نظارتی، استقرار انضباط مالی، مدنظر قرار دادن منابع و مصالح بازنشستگان عزیز و ارتقاء جایگاه آن صندوق‌، تمهیدات لازم را در جهت خدمت به جامعه فرهیخته و ممتاز بازنشستگان به عمل آورید.
اهم اقدامات موردنظر به شرح ذیل می‌باشد:
– تدوین راهبردهای کلان و برنامه های لازم برای دستیابی به اهداف صندوق
– تدوین سند چشم انداز پنجساله صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت اصول بهره‌وری جهت تحصیل اهداف راهبردی با لحاظ اسناد و قوانین بالا دستی
– تنظیم برنامه و بودجه سنواتی با هدف نظارت کنترل و پایش منابع و مصارف
– بازنگری آیین نامه های مورد عمل صندوق با هدف به روز رسانی و تسهیل در امور
– برنامه ریزی و سیاست گذاری در جهت ارتقاء بهره وری و عملکرد شرکت ها و موسسات تابعه
امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه در مسیر خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان های رفیع امام راحل عظیم الشان ره و منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی موفق وموید باشید.

علی ربیعی

گفتنی است محمود اسلامیان در کارنامه کاری خود استانداری چهارمحال و بختیاری ، مدیریت ذوب آهن اصفهان و خزانه داری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را دارد . علاوه براین وی در سوابق خود دریافت جایزه اول بهره وی ملی کشور و نیز مدال ملی تولید را از ریاست جمهوری سابق دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه