مهندس مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:اجرای طرح راهداری نوروزی با حضور دستگاههای خدمات رسان استان از ۲۵ اسفندماه جاری

البرز گلستان/رئیس شورای حمل و نقل گلستان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی از اجرای طرح راهداری نوروزی با حضور دستگاههای خدمات رسان استان از ۲۵ اسفندماه جاری خبر داد.

مهندس ” ابراهیم مبارک قدم در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد تسهیلات سفرهای استان، گفت: طبق تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این طرح در سال جاری نیز با هدف ارتقای ایمنی محورها و فراهم سازی سفری شاد و ایمن برای هموطنان و مسافران نوروزی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، افزود: ماهیت استان شمالی گلستان به دلیل بهره مندی از مواهب الهی و طبیعی بی شمار، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که می طلبد برای ایمن سازی و آراستگی محورها، اقدامات و عملیات راهداری مستمر صورت گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: مدیریت راهداری اداره کل در راستای تحقق این اهداف هرساله اقداماتی را قبل و حین تعطیلات نوروزی در قالب این طرح به اجرا در می آورد.
به گفته مبارک قدم، تجدید و انجام خط کشی، لکه گیری، پاکسازی و آراستگی حریم راه ها، تعمیر، شستشو و تعویض تابلو و علائم فرسوده، ترمیم پل ها و روشنایی محورها از جمله قداماتی است که در طرح راهداری نوروزی گنجانده شده و در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت راهداران و عوامل راهداری مستقر در راه ها دوچندان می شود، ادامه داد: در حین تعطیلات نوروز، ماموران و عوامل راهداری به طور مستمر اتفاقات سطح جاده ها را رصد و بررسی کرده و در جهت رفع آنها وارد عمل می شوند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۰ ب.ظ

دیدگاه