قهرمانی مدیر عامل شرکت سفر کارت کشوردر همایش شمال کشور:هدف ما استفاده کافی بازنشستگان از هتل های جهانگردی و ایرانگردی و توسعه بیشتر آن است.

قهرمانی:بازنشستگان در هر نقطه کشور که سفر کنند با داشتن سفر کارت ملی ۴۰درصدتخفیف ارائه می دهیم

البرز گلستان/همایش کانون‌های بازنشستگی استان‌های منطقه شمال کشور ( شامل استانهای اردبیل، قزوین، گیلان، سمنان مازندران و گلستان )در مجتمع جهانگردی ایرانگردی چلندر نوشهر با حضور حاج قربان مدیر کل امور استانها رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان و مدیر هماهنگی شمال کشور و قهرمانی مدیر عامل سفر کارت ملی و تقوی مدیر سفر کارت ملی شمال کشور برگزار شد.

مصطفی قهرمانی مدیر سفر کارت ملی در این همایش  با اشاره به اهداف ارائه سفر کارت های ملی اظهار کرد: هدف استفاده کافی بازنشستگان از هتل های جهانگردی و ایرانگردی و توسعه بیشتر آن است.

وی افزود: در مجموع ۴۳۰۰ تخت در قالب هزار و۱۶۵۰ اتاق  در ۲۳استان در سراسر کشور که زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی کشور قراردارد که بازنشستگان به خوبی می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی با تاکید بر تخفیف ویژه به بازنشستگان در سفرهای خود ابراز کرد: به جز ایام عید در بقیه روزهای سال ما می توانیم به بازنشستگان در هر نقطه کشور که سفر کنند با داشتن سفر کارت ملی ۴۰درصدتخفیف ارائه دهیم.

مصطفی قهرمانی ضمن درخواست فعال نمودن کمیته های سفر در کانونهای بازنشستگی  تصریح کرد: تورهای اقساطی از دیگر خدمات این شرکت است که به بازنشستگان ارائه می شود که با سفر کارت به صورت اقساطی و در قالب تور به هر نقطه می توانند سفر کنند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه هتل های زنجیره ای ایرانگردی و جهانگردی یکی از بزرگترین مجموعه های هتل های زنجیره ای کشور است که نیازمند حمایت بازنشستگان است تا ضریب اشغال تخت هانیز افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی یاد آور شد: تورهای اقساطی نیز موجب سود و منفعت شرکت خواهد شد و همچنین سودی نیز به صندوق بازنشستگان داده خواهد شد.

قهرمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی در خاتمه اظهار داشت: ما در مواردی می توانیم  موقعیتی فراهم کنیم که حتی به صورت تمام اقساط بازنشستگان از هتل های ایرانگردی وجهانگردی بهره مند شوند.

معاون مالی اداری شرکت سفر کارت ملی نیز در این همایش با اشاره به برنامه ریزی های مدون برای سفرهای بازنشستگان کشور اظهار کرد: یکی از اولویت های شرکت سفر کارت ملی رفاه حال بازنشستگان است که در این خصوص ما توانستیم تخفیفات خوبی را برای بازنشستگان کشور دریافت کنیم.

رضا آخوندنیا افزود: اگر صندوق بازنشستگان کشور همکاری خوبی داشته باشد تا سقف ۲۵۰ هزار تومان به افراد تحت عنوان تخفیف برای سفرهایی که تعریف می کنیم می توانیم کمک مالی داشته باشیم و بازنشستگان می توانند چندین بار در طول سال به سفر بروند.

معاون مالی اداری شرکت سفر کارت ملی اظهار کرد: در هر فصلی و در هر هتلی که زیر مجموعه شرکت ایرانگردی جهانگردی باشد حتی در نقاط کوهستانی نیز بازنشستگان می توانند از تخفیف برخوردار شوند و سفر خوبی داشته باشند.

آخوند نیا سفرهای اقساطی را از دیگر خدمات این شرکت عنوان کرد و گفت: تا کنون در بسیاری از استان ها از جمله استان اصفهان بازنشستگان توانسته اند به صورت اقساطی سفرهای خوبی را تجربه کنند و از این پس نیز آمادگی کاملی برای سفرهای اقساطی را وجود دارد.

وی متذکر شد: در صورتی که کانون های بازنشستگان کشور همکاری داشته باشند و گواهی کسر از حقوق ارائه دهند آمادگی کامل جهت سفرهای داخلی و حتی خارجی نیز وجود دارد.

IMG_7367

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به پراکندگی های استانها، عدم هماهنگی های لازم از سوی کانون ها در خصوص تایید افراد در تورهای سیاحتی موجب نارضایتی های شده است که امیدواریم با ارتباط مستقیم بین شرکت و صندوق این مشکل برطرف شود.

آخوندنیا یادآور شد: هتل های ایرانگردی و جهانگردی با ۶۴ هتل در سراسر کشور بزرگترین زنجیره هتلداری در کشور است که بازننشستگان می توانند از آنها بهره ببرند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۴ ب.ظ

دیدگاه