متن بیانیه مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷اسفند

البرز گلستان /  دکتر احمدی طی بیانیه ای از همه اقشار مردم خواستار حضور حداکثری در پای صندوقهای رای در ۷ اسفند شد متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

در دایره خلقت گیتی هرآنچه که چشمان بدان نظاره گر می گردد؛ جلال و عظمت حضرت حق است که به زیبایی هر چه تمام تررخ نمایی میکند. یکتا خدایی بی همتا که تمام جهان و مقتدراتش در ید قدرت بی منتهای اوست.

خداوند سبحان در کلام نورانی اش، همواره از خلقت کائنات و موجودات یاد میکند و در این میان آنچه را که همواره بدان توجه و عنایت خاصی نموده و همه چیز را در اختیار آن گماشته است خلقت آدمی است به عنوان اشرف مخلوقات. چرا که پروردگار بدین سان، خویشتن را به زیبایی تحسین می نماید و می فرماید: “فتبارک الله احسن الخالقین”.

مخلوقی که برای طی طریق مسیر سعادت در دنیا و آخرت تمامی آنچه را که باید در اختیارش نهاده و او را از دو نعمت والا و عظیم بهره مند ساخته که آن ” قدرت تعقل و اختیار و انتخاب است”.

آری! انتخاب هایی که همواره در تمامی مراحل زندگانی انسان و در زمان های متعدد بر سر راه  قرار میگیرد و آدمی را بر مدیریت فعل و انفعالات تمامی احوالات بر مبنای نوع انتخاب و گزینش به چالش های مؤثر و مفید وادار می سازد.به گونه ای که   در حوزه های  فردی و اجتماعی، انسان همواره علت هویت بخشی بسیاری از وقایع و رخداد ها بوده است.

در ایران اسلامی  و در سال های دهه ۴۰و ۵۰؛ ملت غیور ایران بر مبنای یک تفکر دینی و الهی با رهبری مدبرانه و الهی حضرت امام خمینی (ره) و با انتخاب حکومتی دینی و ولایی در تاریخ حماسه ای جاودان  و ماندگار را خلق نموده اند. چرا که این انتخاب ملت در سایه ولایت فقیه بر اساس یک ایدئولوژی خاص و البته بر محور توحید و تأسی از سیره علمی و عملی نبوی و علوی به منصه ظهور رسیده است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقدیم خون شهیدان به عنوان خط سرخ رشادت و شهادت بر اساس یک افق روشن و بر مبنای مردم سالاری دینی با مشارکت حداکثری و حماسه آفرین ملت شریف ایران درعرصه های مختلف ملی و مذهبی؛ همواره در حال طی نمودن مسیر تعالی در سایه منویات و رهنمود های خردمندانه مقام معظم رهبری است.

ملت غیور، قدرشناس و همیشه در صحنه ای که هواره ثابت کرده اند در راه دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میثاق با امام راحل و شهدای همیشه زنده در یاد و خاطر و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه، با حضور در تمامی صحنه های حساس و سرنوشت ساز بر تمامی نقشه های شوم دشمنان قسم خورده به نظام و انقلاب و رهبری؛ خط بطلان بزرگی خواهند کشید. گواه این سخن را در سی و هشتمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن میتوان به وضوح مشاهده نمود.

حضور ملت ایران در عرصه انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ و به دنبال آن حضور حداکثری و آرای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی  در ۱۲ فروردین۵۸ تا به امروز؛ مشارکت بی قید و شرط ملت فهیم در تعیین سرنوشت نظام را به همگان اعلام می دارد.

امروز و در صحنه ای دیگر از انتخابات، جهان و جهانیان چشم انتظار ثبت رخدادی ملی و غیرتمندانه توسط ملتی هستند که در تمامی ادوار با عزمی راسخ و همتی والا؛ چشم حیرت همگان را برانگیخته است.

حضوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای هر ایرانی که قلبش و تمام وجودش برای این نطام و این آب و خاک می تپد؛ مهم و اساسی است. حضوری که غیرت ایرانی و صلابت ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به رخ جهانیان میکشد.

۷ اسفند نماد مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری ملتی خواهد بود که در تمامی صحنه ها موجبات شرمشاری و نگون بختی دشمنان را حادث شده اند به گونه ای که همواره انگشت حیرت بر زبان یاوه گویان و دژخیمان رخ نمایی کرده است.

ما امروز درجمعیت هلال احمر و در لباس خدمتگذاری به مردمان فهیم، قدرشناس و همیشه در صحنه گلستان با بهره مندی از سرمایه هایی بی بدیل و مثال زدنی همچوم جوانان، داوطلبان و نجاتگران همیشه در صحنه به همراه پرسنلی خدوم و ساعی؛ ضمن حمایت از عرصه انتخابات به عنوان نماد عزت و شرافت ملت اعلام میداریم که گام به گام و دوش به دوش مردمان گلستان ایران زمین در خلق حماسه ای دیگر ثابت قدم هستیم تا دیگر بار سرافرازی و تمامیت نظام را در مقابل دیدگان جهانیان به اثبات برسانیم.

به امید حضور حداکثری و سرشاز از شور و شعور ملت بزرگ ایران در حماسه ۷ اسفند.

 

ای وطن نستوه و پابرجا بمان / چون همیشه خرم و زیبا بمان / با همان خاک ابیراصا بمان / تا ابد در نقشه دنیا بمان.

 

دکتر حسین احمدی

 سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۵ ب.ظ

دیدگاه