میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان:طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۹۵ از بیست و پنجم اسفند سال جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۵ اجرا می شود.

البرز گلستان / مهندس مهدی میقانی روز یکشنبه اظهارداشت: طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۹۵ از بیست و پنجم اسفند سال جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۵ اجرا می شود.
وی هدف از اجرای طرح نوروزی را سرویس دهی مناسب به هموطنان و برخورداری آنان از سفری آرام، ایمن و روان بیان کرد.
میقانی اضافه کرد: با توجه به فرصت باقیمانده تا شروع طرح نظارتی با اقدامات جامع و برگزاری جلسات و هماهنگی با دستگاههای مرتبط و انسجام تشکل های صنفی تمهیدات لازم برای رفاه حال هموطنان و افزایش کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای فراهم می شود.
وی افزود: مسافرین علاوه بر خرید اینترنتی بلیت اتوبوس برای ایام نوروزی می توانند از ۱۸ اسفند با حضور در در محل پایانه های عمومی مسافربری و همچنین دفاتر فروش بلیت در سطح شهر ها نسبت به خرید بلیت سفرهای نوروزی اقدام نمایند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان اظهار داشت: طرح نظارت بر جابجایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه می یابد و بر این اساس اداره کل حمل و نقل و پایانه ها با همکاری تشکل های صنفی و سایر دستگاههای مرتبط علاوه بر تشکیل ستاد نوروزی با برقراری گشت های مشترک نظارتی و کشیک پاسخگوی مراجعین می باشند.
میقانی اضافه کرد: سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ نیز به عنوان پل ارتباطی سازمان جهت دریافت نظرات و انتقادات مسافران و همچنین شماره ۰۹۱۱۷۲۴۴۷۷۱ برای ارتباط مستقیم با مدیر کل فعال می باشد.
وی افزود: سایت www.Payaneh.ir سریعترین راه خرید بلیت اتوبوس های بین شهری است که جهت تسهیل امور مسافرین و جلوگیری از تردد های غیر ضروری پیش بینی شده است.
میقانی در ادامه تصریح کرد: بخش حمل و نقل در زمان باقیمانده تا شروع طرح نوروزی اقدامات جامعی را انجام خواهد داد که هماهنگی با نماینده شهرداری در راستای اجرای برنامه های مشترک، زمینه سازی جهت أخذ نظرات مسافرین از طریق تلفن همراه و فرم های نظر سنجی، ساماندهی متصدیان و شاغلین شرکت ها، ارائه نشدن خدمات دربستی در ایام اوج سفر، تأکید بر توقف ناوگان در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز و صرف غذا، تأکید بر دقت عمل بیش از پیش مدیران فنی شرکتها، پیش بینی ناوگان جایگزین برای مواقع ضروری، تداوم فعالیت مراکز معاینه فنی سنگین استان در ایام تعطیلات نوروزی از آن جمله است.
به گفته وی ، اعمال محدودیت در جابجایی محمولات ترافیکی در روزهای اجرای طرح نوروزی، هماهنگی با شرکتهای امداد خودروی جاده ای جهت حضور در راهها، هماهنگی با دستگاههای مرتبط جهت برنامه ریزی مناسب برای اعزام کاروان راهیان نور بدون این که خللی به سیستم سفرهای نوروزی وارد شود، از دیگر برنامه ریزی ها می باشد.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر جمعیت از مناطق گردشگرپذیر کشور در ایام مختلف سال و بخصوص تعطیلات نوروز و فصل تابستان است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۰ ب.ظ

دیدگاه