احمدی جانشین ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:رسانه ها و شبکه های اجتماعی نقش اتکار ناپذیری در اعتلای افکار عمومی دارند

البرز گلستان/ جلسه هماهنگی و ایجاد جو همدلی و همکاری رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجازی با حضورمدیران رسانه های محلی و مدیران کانالها و گروه های شبکه های اجتماعی مجازی ،اداره مخابرات،دادگستری در شهرستان کردکوی برگزار گردید.

حسین اجمدی جانشین ستاد انتخابات شهرستان کردکوی باا شاره به اهمیت اگاهی بخشی و اعتلای افکار عمومی در پیشرفت توسعه مردم یک کشور گفت: رسانه ها و شبکه های اجتماعی نقش اتکار ناپذیری در اعتلای افکار عمومی دارند.
جانشین فرماندار درستاد انتخابات شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو فصل جدیدی در زمینه فراهم شدن بسترهای مناسب انتخاب اصلح ایجاد گفت: شبکه های اجتماعی فرصتی هستند در جهت اگاهی بخش مردم و انتخاب افراد متخصص و آگاه برای نمایندگی مردم.
وی با اشاره به اینکه عمده مدیران کانالها و گروه های شبکه های اجتماعی مجازی جوانان هستند گفت: در نظام جمهوری اسلامی خواسته جوانان خواسته جامعه تلقی می گردد و وجود این شبکه ها فرصتی است که مسئولان را به افکار و اندیشه های جوانان نزدیک کند. وی در پایان اظهار امیدواری کرد. با حضور مسئولانه همه مدیران شبکه های اجتماعی در عرصه های مهم سیاسی و اجتماعی و با دمیدن روح امید و نشاط  انتخاباتی شاهد حضور حداکثری و مسئولانه مردم در۷ اسفند ماه باشیم.
همچنین  نماینده کمیته امور حقوقی و بازرسی نیزضمن استقبال از برگزاری اینگونه جلسات بر گزاری انرا در سطح استان منحصر به فرد دانستند وبا اشاره به ضرورت توجه به اثار و نتایج مثبت قانون گرایی در جامعه از مدیران رسانه و شبکه های اجتماعی مجازی خواستند ضمن اگاهی از موازین قانونی برای فعالیت در این شبکه اجتماعی و عمل به ان ، زمینه های اعتلای افکار عمومی در خصوص ضرورت ها و پیامدهای مثبت قانون گرایی را در دستور کار خود قرار دهند و بدینوسیله بسترهای مناسبی برای ارتباط موثر بین نامزدهای انتخابات و نیازهای مردمی فراهم نمایند.
همچنین کرامت نماینده نیروی انتظامی در خصوص رصد سایت ها و شبکه های اجتماعی از سوی پلیس فتاح مطالبی بیان کردند.
گفتنی است؛ در این جلسه از مدیران رسانه های محلی و مدیران کانالها و گروه های شبکه های اجتماعی مجازی ،اداره مخابرات،دادگستری، اطلاعات جهت شرکت در جلسه دعوت شده بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱ ق.ظ

دیدگاه